Chopper
Aldri si ikke...Kriz wrote:Aprilia classic er jo faen totakter du kjøper jo ikke chopper for effekt daChristR wrote:Chopper er ikke et merke.. Kan ikke definere kvaliteten på en hel klasse...
Si hvilken sykkel kanskje?
En ting vet jeg.. Aprilia Classic er den råeste chopperen!Og Suzuki GN

Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Totakter en type motor.Scotch wrote:Hva er totakter? :oops:
http://science.howstuffworks.com/two-stroke1.htm
Den gir mer kraft med samme kubikk som en firetakter, men trenger mer vedlikehold og er ikke like holdbar. Brukes på 125cc og 250cc baneracingsykler (motogp osv) og på mange 125cc og 50cc masseproduserte sykler.
Aprilia RS 125 FP
Jeg kjører Aprilia Classic 125...
Kunne ikke tenkt meg en annen chopper...Folk spør meg nesten hver bidige dag om det er en 750 osv...haha.
Det er samme motor i denne som det er i Aprilia RS 125, noe som gjør den til en drøm å kjøre.
Du sitter syyykt deilig (fat ass sal til fører, liten fjøl til passasjer...), og det går unna! Er en ypperøig kombinasjon av fart og komfort.
Skal foresten selge den snart, så hvis noen av dere kjenner noen som vil ha den for en rimelig pris, så send meg en melding...

Kunne ikke tenkt meg en annen chopper...Folk spør meg nesten hver bidige dag om det er en 750 osv...haha.
Det er samme motor i denne som det er i Aprilia RS 125, noe som gjør den til en drøm å kjøre.
Du sitter syyykt deilig (fat ass sal til fører, liten fjøl til passasjer...), og det går unna! Er en ypperøig kombinasjon av fart og komfort.
Skal foresten selge den snart, så hvis noen av dere kjenner noen som vil ha den for en rimelig pris, så send meg en melding...
If it's illegal to rock, then throw me to jail!
Når man tenker på saken er Aprilia Classic ganske rå chopper...
Den er veeldig sjelden.
En annen ting er at den er billig! En 2000+ Aprilia Classic koster det samme som en 97-98 Honda Rebel..
Det sier litt!
Den er veeldig sjelden.
En annen ting er at den er billig! En 2000+ Aprilia Classic koster det samme som en 97-98 Honda Rebel..
Det sier litt!

2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Har du mørkeblå/svart og gul eller?Dangerous wrote:Ja den er billig, men den var dyrest i klassen som ny...
55000+ tror jeg.
Det sier litt.
Denne fargen er også kul
http://wwwsvc01.ninja.ev1.bikepics.net/ ... 207835.jpg
2002 Aprilia RS 125 SBK
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw