Ghost Rider Busted..?
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
At ghost rider har blitt tatt av purken før er sant!
Men de har jo ingen bevis på at det er han neste gang de ser en sykkel i hundre og H bortover med "Ghost Rider" bakpå skilltet
Har mange filmer på PC`n der han blir tatt, han står til og med å prater med purken i mange land
Bilder har jeg også
Men de har jo ingen bevis på at det er han neste gang de ser en sykkel i hundre og H bortover med "Ghost Rider" bakpå skilltet

Har mange filmer på PC`n der han blir tatt, han står til og med å prater med purken i mange land

Bilder har jeg også

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
- Asfaltkongen
Haha... Enda en gang sier han at dvd-produsentene som skal trykke dvd'ene hans har gjort en feil. Så alle som har forhåndsbetalt må vente til langt ute i februar med å få den nye filmen, som de egentlig skulle ha fått for en uke siden. Hele det konseptet der stinker altså.Håper virkelig det snart tar slutt.
Er en grunn til at jeg laster ned filmene gratis eler kjøper de brukt. Ikke støtt den bøgern der.

Er en grunn til at jeg laster ned filmene gratis eler kjøper de brukt. Ikke støtt den bøgern der.
uansett hvem som er sjåfør på div dvd'r så er det da underholdning å se på..di som syns dette er bull kan bare la være å kjøpe filmene.. alle vet jo og at disse guttene i Getaway in Stockholm ikke kjører ekte getaway. men er fortsat gøy å se på...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- Asfaltkongen
Hva mener du med at det ikke er ekte getaway? De kjører jo fra snuten i flere av filmene...RH racing wrote:uansett hvem som er sjåfør på div dvd'r så er det da underholdning å se på..di som syns dette er bull kan bare la være å kjøpe filmene.. alle vet jo og at disse guttene i Getaway in Stockholm ikke kjører ekte getaway. men er fortsat gøy å se på...
ja.. men di er "venner" med snuten.. selv quarnis har uttalt flere ganger: getaway filmene er spilt inn av venner til politiet, og politiet har gjort dette med sine patruljebiler på fritiden"
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- Asfaltkongen
Ja vel, og da låner de sambandet også da el? Teite ubekreftede rykter. Vis meg et sted at Mr. Qvarnis sier dette a.RH racing wrote:ja.. men di er "venner" med snuten.. selv quarnis har uttalt flere ganger: getaway filmene er spilt inn av venner til politiet, og politiet har gjort dette med sine patruljebiler på fritiden"