Har hatt en 86 modell yamaha DT,som jeg satte i noe større sylinder og byttet drev,så den rundet 110 på 4.gir,skulle aldri solgt den. Kjøpte i fjor en 57 zundapp combinette,men grunnet flytting nå i mars solgte jeg den.
Hadde en gamel tempo panter som ble kondemnet 3 uker etter jeg kjørte første gang
så fikk jeg en derbi senda 125 SM, åså min NSR<3 (jeg har enda ikke lappen)
Jeg har en Peaugot SPX (eldre enn PXèn), Unilli CX 50 (4 hjuling), Honda NSR, Sparkesykkel med motor : p
Noen av det jeg har solgt en en Suzuki RMX, Husqværna 50 (crosser). Det er vel det meste.
jeg fikk min første moped da jeg var 10 år.. det va en Tempo Corvette 380 73 modell, arva den oss farfaren min.. har den enda, så fikk jeg en derbi senda supermotard da jeg va 14, har den anda å e 15
Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
Kjøpte en brukt Suzuki AC 50 da jeg var 16 (i 1977). Selger sa plomba var tatt. Hadde denne til jeg var godt og vel 18 og skulle i militæret. Like før jeg solgte den oppdaget jeg at dessverre var ikke hele plomba tatt. Det var klippet bare halvparten av det som burde vært klippet. Ikke rart jeg slet med å kjøre fra Gilera-gjengen.
Et par år senere bodde jeg i Arendal og kjøpte en eldre Suzuki A100. Men den ble stjålet i løpet av kort tid.
I studietiden kjøpte jeg en Honda Camino. (tråmoped for de uinnvidde)
Og nå blir det vel en lett MC. Men merke og type er ikke bestemt ennå.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino