RH racing wrote:det er nok best.. men uansett så sier disse gutta fra Zatzy.com selv at det er oppspinn fra første til siste film.. var på et biltreff i stockholm i sommer.. da var det noen av di "værste" gutta som satt på ei kebabsjappe og spiste sammens med snuten..
Hehe, ok.. La oss bare si at det er sant da, da er det ihvertfallt sykt
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Ettersom det jeg har hørt,så når man ser på videon,flere har klart og se at det ikke er samme drakt som den "originale" ghostrider bruker,men at det var en av crewet hans som ble tatt,fikk høre det av noen svensker. Dette er noe jeg har hørt,vet ikke om det er sant.
Skape myter og usikkerhet, noe som gjør hele konseptet mere interessangt
Tror nok de er såpass godt forberedt på det ene og andre at den dagen GhostRider blir tatt, er den dagen han ligger kløyvd i to eller bretta rundt ett autovern
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
LordShaft wrote:Er vel nettopp dette GhostRider er ute etter!
Skape myter og usikkerhet, noe som gjør hele konseptet mere interessangt
Tror nok de er såpass godt forberedt på det ene og andre at den dagen GhostRider blir tatt, er den dagen han ligger kløyvd i to eller bretta rundt ett autovern
Ja, tror nok sagaen ender slik eg også.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Er nokk absolutt ikke umulig. Faktisk talt har det vell gått rykter om også dette for en tid tilbake - at ghostrider var død. Akkurat som det nå går rykter om at han er busta, samarbeider med polititet osv...Jeg forholder meg til at alt er rykter frem til en offentlig bekreftelse legges ut av sjefene selv
BikerBoy wrote:Er nokk absolutt ikke umulig. Faktisk talt har det vell gått rykter om også dette for en tid tilbake - at ghostrider var død. Akkurat som det nå går rykter om at han er busta, samarbeider med polititet osv...Jeg forholder meg til at alt er rykter frem til en offentlig bekreftelse legges ut av sjefene selv
Bare få å ha fått det sagt så er den filmen gammel..
Holder nok med deg om at før fyren selv trer frem så tror eg ikkje noe på dette..
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Men det folk ikke må glømme at GhostRider er en person med svart drakt og svart sykkel,ingenting annet kan tyde på hvem personen er , hvem som helst kan jo likne på han,så det jeg tror er at GhostRider ikke sammarbeider med politiet,det ville bare vært tull.Har sett en video der han kjører "politisykkel",politiet er jo i mot sånn fart og sånn kjøring han driver med,alt er jo for å få folk og ikke minst politiet usikker,men sykkelen kan absolutt ingen gjør lik som han (tror jeg)
hvis man hører på slutten av filmen som ble lagt ut i første post i inlegget høreer man at sykkelen fortsjatt er i gang. har hørt både at det er en annen som kjører og har hørt at ghost rider hopper på sykklen og kjører vide. men ingen vet jo dette.
politiet vet hvem personen er, han kjørte på bane før og har hørt fra gale filmer at de sier at her er det bla bla bla som kjører også kjent som ghost rider. men politiet kan ikke ta han forde de ikke har bevis.
nå er det slik at jeg jobbet nær sverige i sommeren 2005, da ble jeg så heldig å jobbet med en italiener, som har vært med i getaway in stockholm filmene, det er han som kjører den røde yamaha r1'n i filmene ( nr 3 hvis jeg husker rett ).
uansett, så er det 4 stykker som ''spiller'' ghostrider. han blir aldri tatt uansett, politiet har rett og slett ikke nok bevis!
noen av scenene er jo planlagte, f.eks der ghostrider goes undercover som politi, der han følger etter en yamaha r1 osv, litt pussig at kamera folkene alltid står på rett plass når sykkelen kjører forbi
ellers syns jeg filmene er helt råå:D
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
NeoN wrote:... litt pussig at kamera folkene alltid står på rett plass når sykkelen kjører forbi
Ikke fortell meg at du ikke skjønner at de avtaler på forhånd hvor de skal kjøre ? Da er det det jo bare å stå på avtalt sted for kamerafolka, og for syklistene å kjøre på avtalt sted = "litt" av en slagplan
NeoN wrote:... litt pussig at kamera folkene alltid står på rett plass når sykkelen kjører forbi
Ikke fortell meg at du ikke skjønner at de avtaler på forhånd hvor de skal kjøre ? Da er det det jo bare å stå på avtalt sted for kamerafolka, og for syklistene å kjøre på avtalt sted = "litt" av en slagplan
,
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod