trimming av SMX
- jimmybr
- MC: Suzuki SMX 07/2002 mod.
48mm Barikit 18-20hk trimsylinder, + trimtopp
21mm delorto gasser med 89 dyse,
Hebo smallcap powerfilter,
stylepro vakumboks,
15/50 dreving,
E-Tec effektanlegg,
+ en god del styling. - Location: Verdens ende!
trimming av SMX
hay (tok lit feil med at jeg kjøpte meg RMX det var en suzuki SMX):-) men hvordan får man smx`en til å gå bedre? har efektanlegg men den er så"død" når den skal ta av? hva er problemet med dette? 

- jimmybr
- MC: Suzuki SMX 07/2002 mod.
48mm Barikit 18-20hk trimsylinder, + trimtopp
21mm delorto gasser med 89 dyse,
Hebo smallcap powerfilter,
stylepro vakumboks,
15/50 dreving,
E-Tec effektanlegg,
+ en god del styling. - Location: Verdens ende!
Hjælp!!!
Har kjøpt meg en såkalt vakumboks til knallerten min! men hvordan monterer jeg boost-boksen?
barikit stage6
hei....jeg har et nytt barikit stage6 til smx/rmx...d er stempel topp og sylinder...yter 18 til 20hk...ska selges... 

Vacuumboks hjelper ikke en dritt. Har du en god del trim kan det hjelpe litt, men det skal ikke være verdt det. Du må borre hull i innsuget, feste en nippel, så feste en slange på denne nippelen som går bort til vacuumboksen. Vacuumboksen må være så nær innsuget som mulig. Hvordan det med nippelen gjøres vet jeg ikke helt.
Yamaha Aerox 2004

- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Vakumboks sammler jo bare opp bensingassen i forgasseren, så når du gasser på igjen er bare sykkelen kjappere på gassen
Du vet utrolig mye du _adler_
Tengt på det før, vært kjekt å ha deg som nabo! Så når jeg mekker garasjen hører jeg det banker på porten, der står du å vil hjelpe til med mekkingen
Kan være trygg på at det vil funke såfall når du hjelper til

Du vet utrolig mye du _adler_
Tengt på det før, vært kjekt å ha deg som nabo! Så når jeg mekker garasjen hører jeg det banker på porten, der står du å vil hjelpe til med mekkingen

Kan være trygg på at det vil funke såfall når du hjelper til

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]