Det beste argumentet for å kjøpe cbr er i mine øyne at den er billig å kjøpe. Hvorfor da bruke en formue på å trimme den med en rsmotor??? Kjøp deg heller en rs da, de er penere i tillegg Og hvordan kan du vite at hondaoppsettet med drev, ramme osv skulle passe til rs-motoren? SKEPTISK
øyvind wrote:det er vel ikke noen som vet om en nettside hvor de selger endurance effektanlegg til cbr? rå lyd..
fy faen..4 taktere er så HEFTIG
ingen kan si at 4 taktere er utrimmbare, for det finst trim til de som gjør effekt, ellers kalles det ikke trim. Vedder på 2/3 av folka som sier at 4 taktere er dritt og utrimmbare ikke har prøvd en 4 takter eller har peiling på det..så vedder jeg på at 2,5/3 har 2 taktere selv som sier det.
Lyden kan iallefall ingen klage på..her er ett eksempel til..sånn sykkel som jeg har, bare med eff. annlegg:
Lasseleeten wrote:Vi snakker 4 takter med 13 hk, hvor mye tror du et effektanlegg hjelper?
Jorda er 4 kantet, (dette kan jeg si for jeg vet ingen bakgruns fakta), man bør ikke utaleseg sån hvis man ikke vet hva som finnes på markede!
har sett 2-3 hester, men med fult malosi kitt sku det være rundt 20hk på veiva.
er bare noe jeg har lest, men det har jeg lest flere forskjellige plasser så tror det ikke er heilt på tryne da!!
har også sett noe som lignet på en helt 125 cbr, bare med aprilia rs motoren og osv,, skulle kommet slike ombyggings kitt!
Det var et spørsmål.
Men ok, en cbr med 20hk på veiva?
Tviler på at den går og går som de fleste andre 125cc 4 taktere. Og spør du meg så er vitsen med å kjøpe en 4 takter helt borte da. De som kjøper de gjør det vel fordi de vet at de har lang levetid.
Hvorfor ikke bare kjøpe en 2 takter og sette på effektanlegg og få mer effekt + mindre arbeid