Når tok dere mc-lappen? Når skaffet du deg din første mc?
NÃ¥r tok dere lappen
Men jeg føler meg gammel, når jeg leser innleggene. Jeg tok lappen på lett motorsykkel i 1972, og utvidet til tung i 1974. 

Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
Næh!
Det er jo opptil flere som har lappen her!!
Og jeg som trodde at jeg var medlem av en lurvete bande, da!
Ja, men vi på to hjul er vel ikke helt gode i toppen?
Jeg har klart å få lappen på både sånn derre på fire hjul (hva heter nå det igjen, da? ...øh... bil!) billappen! Og jeg har tillatelse til å kjøre de største&værste greiene på to hjul, men der er det noe som ikke er helt heldig, altså, for det er ikke alle såkalte motorsykler som jeg egner meg på.
Jeg var ''godt voksen'' da begge lappene var i boks, og vi spør ikke om en dames alder...
Er gammal nok til å kunne kalles ''resirkulert mopedist'' - har det forresten morsomt på den fortsatt!
Jeg er så gammal at da jeg fikk mopeden så hadde de ikke oppfunnet mopedlappen; -er det rart det knirker i knærne mine?!
Shwmae.
Det er jo opptil flere som har lappen her!!

Ja, men vi på to hjul er vel ikke helt gode i toppen?

Jeg har klart å få lappen på både sånn derre på fire hjul (hva heter nå det igjen, da? ...øh... bil!) billappen! Og jeg har tillatelse til å kjøre de største&værste greiene på to hjul, men der er det noe som ikke er helt heldig, altså, for det er ikke alle såkalte motorsykler som jeg egner meg på.

Jeg var ''godt voksen'' da begge lappene var i boks, og vi spør ikke om en dames alder...

Jeg er så gammal at da jeg fikk mopeden så hadde de ikke oppfunnet mopedlappen; -er det rart det knirker i knærne mine?!

Shwmae.
Sitat Åge Aeksandersen:
''Levva livet!''.
''Levva livet!''.