Supermotard, supermoto eller motard?

Prat om tung MC.
orion
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02

Post by orion »

Gixxerman wrote:Den får du dra lenger ut på landet med den, Orion. Det der var kun et svar i selvforsvar. DR er riktignok ikke zukis beste sykler, men de har laget mye annet. Mange GSXR motorer som tåler MYE juling. Tror du ikke meg så får du spørre andre som VET 110%
Samme var mitt innlegg, selvforsvar. Da kan du også dra ditt svar langt ut på landet..

Jeg fikk ikke med meg at DR var inn i bildet.. refererte ikke til noen spesifikk sykler, bare merke valg. Alle merker har det slik, kommer bare an på hva man får vite før det andre. Sån vil det allti være.
Turbo Dream<3
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Litt for sent for et skikkelig svar, men jeg kjenner folk som kan fotelle deg ett og annet om KTM. Jeg har blitt frarådet enkelte modeller spesielt osv
orion
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02

Post by orion »

så mye enklere om du da bruker navnet på de syklene som da er så dårlige vettu.
Turbo Dream<3
shinobi
MC: 2007 Yamaha FZ6-S

Post by shinobi »

liker den Husaberg saken... men ville heller kjøpt en R sykkel da ;P
- shinobi \:D/

- 1999 Kawasaki ZX6-R (sølv)
- 1998 Kawasaki ZX6-R (Full Akra med dysekit)(grønn)
- 2004 Suzuki GSXR-1000 (blå/hvit)
- 2003 Suzuki SV1000-S (sølv)
- 2006 Suzuki GSXR-600 (blå/hvit/svart)
- 2012 Suzuki SFV650 Gladius (svart)
- 2007 Yamaha FZ6-S (sølv/svart)
4stroke

Post by 4stroke »

TheDuke2 wrote:Har ikke hengt ut Husaberg jeg ,bare sier at holdbarheten ikke er så god på de ,og da snakker jeg ut i fra erfaringer venner og kjente har gjort.
Siste test i Bike har alt annet enn holdbarhet i testen sin.
Selv om mye er likt mellom KTM og Husaberg så er de fortsatt ikke like.
Men det skal sier at en 2007 Husaberg er sikkert bedre enn en 2005 ,hva som ble gjort på motoren på 2007mod vet jeg ikke.
Neida forstår jo deg på en måte da. Altså man skaper ett bilde av ting gjennom andres meninger og erfaringer ofte. Gjør det selv også.

Men altså 05 og 07 er ikje motorskillet så utrolig stort.
Men når man går enda noen år tilbake var ikje kvaliteten like god, men det var det knapt gateregistrere Husaberg-sykler.
Nå er det begynt å vrimle en del rundt om. Og kvaliteten stiger i takt med salget... :)
Godt Nyttår:D
"A Husaberg has something special and it is different to other bikes! Let's call it: Magic."
vegsir
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!

Post by vegsir »

4stroke wrote:
TheDuke2 wrote:Har ikke hengt ut Husaberg jeg ,bare sier at holdbarheten ikke er så god på de ,og da snakker jeg ut i fra erfaringer venner og kjente har gjort.
Siste test i Bike har alt annet enn holdbarhet i testen sin.
Selv om mye er likt mellom KTM og Husaberg så er de fortsatt ikke like.
Men det skal sier at en 2007 Husaberg er sikkert bedre enn en 2005 ,hva som ble gjort på motoren på 2007mod vet jeg ikke.
Neida forstår jo deg på en måte da. Altså man skaper ett bilde av ting gjennom andres meninger og erfaringer ofte. Gjør det selv også.

Men altså 05 og 07 er ikje motorskillet så utrolig stort.
Men når man går enda noen år tilbake var ikje kvaliteten like god, men det var det knapt gateregistrere Husaberg-sykler.
Nå er det begynt å vrimle en del rundt om. Og kvaliteten stiger i takt med salget... :)
Godt Nyttår:D
nå kan jeg bare snakka av egen erfaring med min sykkel, men jeg er veldig fornøyd med min husaberg, og den er jo 6 år gammel. eneste feil jeg har på min er: bakhjulslitasje(endurodekk), mista den bolten som holder bremsepedalen og pumpa sammen(tror faktisk det er et tips som går ut på å gjøre det pga at den biter for brått eller noe), og naglene spretter ut av potta(noe som er vanlig på de fleste endunkere) og har mista et par skruer. + at jeg ikke er helt fornøyd med clutchen. er litt vrien å få i fri når jeg står stille. ellers en strålende sykkel, som løfter i hvert fall 1-3 gir og 4 med et skikkelig røkk i styret, 5 med oppoverbakke/humpel og hard rykk istyret :D og dette er 400cc. 650 er vel nogenludne lik med å få opp isamme girene, men den har jo anne utveksling
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
Post Reply