God Jul og Godt Nytt år
Captain Morgan har vært min følgesvein når jeg har gjort noe dumt... derfor har jeg holdt meg vekk fra han i over 10 år....
du har opplevd noe som kalles "familiegjenforening" når det skjer er det lurt å komme seg vekk, hvis ikke man har en enda større "familie" rundt seg.RH racing wrote:min store fiende var en svarting som brått formerte seg til å bli 5 .. hehe
Du trenger bare 1
var ikke lett å komme seg vekk. dårlig til bens.. endte i bakken, da jeg reiste meg opp hadde han allerede formert seg.. aner ikke hvor dem kom fra.. men fikk inn en del slag på han fyren, noe som resulterte i en vond hånd. men tror nok han skal en tur til tannlegen...33.R.P.M. wrote:Captain Morgan har vært min følgesvein når jeg har gjort noe dumt... derfor har jeg holdt meg vekk fra han i over 10 år....
du har opplevd noe som kalles "familiegjenforening" når det skjer er det lurt å komme seg vekk, hvis ikke man har en enda større "familie" rundt seg.RH racing wrote:min store fiende var en svarting som brått formerte seg til å bli 5 .. hehe
NB: Man kødder ikke med Norske jenter når kaptein R.H er der!!!
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Jeg var pirat!
drakk rom.. fyfaen så fyllesjuk i går eller når enn det var driking..

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]