dyse
-
Har måtte fått sykkelen jeg har kjørt på kjørt hjem på tilhenger 6 ganger siden sommerferien.
Hver gang måtte jeg skru MYE på den, bortsett fra ene gangen, då var den bare tom for bensin
2x skjæring
1x tryning
2x mistet kjølevann
1x tom for bensin
Lettsykkelen måtte bli kjørt hjem på tilhenger 4 dager etter jeg fikk den siden jeg fikk gassheng og tryna
Minner på om at dette er siden sommerferien
Hver gang måtte jeg skru MYE på den, bortsett fra ene gangen, då var den bare tom for bensin
2x skjæring
1x tryning
2x mistet kjølevann
1x tom for bensin
Lettsykkelen måtte bli kjørt hjem på tilhenger 4 dager etter jeg fikk den siden jeg fikk gassheng og tryna

Minner på om at dette er siden sommerferien

- Skyt her -
Tatt ut motoren 2 ganger, splittet den ene gangen.
Skrudd av sylinderen 3 ganger.
Åpenet opp clutchuset og rotet inni der 1 gang.
+ masse småting, kåpene har vært av MINST 20 ganger (kjører uten nå)
Hadde ikke overlevd hvis det var en Derbi
Lærer MYE
Nå skal motoren ut igjen, også skal det settes i TP veiv også skal TPen portes
Håper på 140+
Skrudd av sylinderen 3 ganger.
Åpenet opp clutchuset og rotet inni der 1 gang.
+ masse småting, kåpene har vært av MINST 20 ganger (kjører uten nå)

Hadde ikke overlevd hvis det var en Derbi

Lærer MYE

Nå skal motoren ut igjen, også skal det settes i TP veiv også skal TPen portes

Håper på 140+
- Skyt her -
-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
Re: dyse
kjøp inne i hvertfall 138 og 140 dyse(og gjerne en 135) og prøv.kanarigutten wrote:hvilken dyse bør jeg ha når jeg setter på effektanlegg på nsr?
jegg ble anbefalt og sette på 140# når jeg tok plomba, men det ble altfor svært og den bare fuska og gikk dårlig. tildlutt fant jeg ut et jeg kunne ha kjørt med originaldysa og kanskje tilt nåla et hakk, men nå kjører jeg med 135 dyse, og nåla ned et hakk og det er perfekt.
dette er selvfølgelig forskjellig fra sykkel til sykkel. men tror nsr fp går med 138 dyse
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt