NeoN wrote:måtte kommentere det med skiva: bare skru av kaliperen og prøv å trill rundt hjulet så finner du fort ut hva som er galt..
hva som er galt da? går det dårlig rundt? hopper det, lr hva mener du?
bare pass på at du ikke får riper i skiva=p
Når jeg var ute å kjørte merket jeg at noe liksom hakket på baksvingen, det ble bare verre å verre! Tenkte umiddelbart at hjullageret var gåent, men jeg klarte ikke å rikke bakdekket for å se etter slark..
Har ikke fått sett på det fordi jeg for øyeblikket ikke har garasjeplass.. Er stygt redd for at det er riper i bremseskiva allerede, skal uansett skifte bremseveske og kalippere i vinter

Har etter et par stygge nesteulykker endelig innsett at bremser er viktig og at clutch og motorbrems IKKE holder, som enkelte påstår!
Skal også skifte girolje og fylle korrekt mengde med ny olje i demperbeina framme

Det gjør så utrolig mye forskjell på kjøregenskapene...
Det blir mest sannsynlig ikke 180sylinder og cdi i vinter fordi jeg skal ha en sykkel til crossing og herjing!

Og neste år er det jo bil og mellomtung som gjelder

men effektanlegg og FP-eksosventil blir det!

Har også en ekstra originalsylinder som jeg lurer på å få porta

(Ble sykt mange smilies i dette innlegget, blir gjerne sånn når man har vært oppe hele natta)
Erling