God Jul og Godt Nytt år

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

blir altid så "tøff" når jeg drikker fra mr.Daniels... til fornavn Jack ...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Einar

Post by Einar »

Captain Morgan har vært min følgesvein når jeg har gjort noe dumt... derfor har jeg holdt meg vekk fra han i over 10 år....
RH racing wrote:min store fiende var en svarting som brått formerte seg til å bli 5 .. hehe
du har opplevd noe som kalles "familiegjenforening" når det skjer er det lurt å komme seg vekk, hvis ikke man har en enda større "familie" rundt seg.
Du trenger bare 1
rufse

Post by rufse »

Godt Nyttår folkens!!!

Husk å kjør med vett i 2007 og ikke slik som meg i 2006.... :lol:
adoniz

Post by adoniz »

Alt var så mye bedre i fjor. Har hatt vondt i hodet i HELE år!
RH racing

Post by RH racing »

33.R.P.M. wrote:Captain Morgan har vært min følgesvein når jeg har gjort noe dumt... derfor har jeg holdt meg vekk fra han i over 10 år....
RH racing wrote:min store fiende var en svarting som brått formerte seg til å bli 5 .. hehe
du har opplevd noe som kalles "familiegjenforening" når det skjer er det lurt å komme seg vekk, hvis ikke man har en enda større "familie" rundt seg.
var ikke lett å komme seg vekk. dårlig til bens.. endte i bakken, da jeg reiste meg opp hadde han allerede formert seg.. aner ikke hvor dem kom fra.. men fikk inn en del slag på han fyren, noe som resulterte i en vond hånd. men tror nok han skal en tur til tannlegen...

NB: Man kødder ikke med Norske jenter når kaptein R.H er der!!!
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

RH racing wrote: NB: Man kødder ikke med Norske jenter når kaptein R.H er der!!!
Godt det ikke gikk værre med deg da.. Og man kødder ikke med norske jenter nei.. Ei av de beit meg i låret så jeg har et blåmerke på størrelse med Kina idag :( Jenter er gale..
RH racing

Post by RH racing »

Desmo: ikke sånn ment.. han svartingen kødda med ei norsk jente ... jeg skulle bare "redde" ho jeg...

Kriz

Post by Kriz »

Jeg var pirat! :) drakk rom.. fyfaen så fyllesjuk i går eller når enn det var driking..
Flydude
MC: Honda CBR 600F

Post by Flydude »

Æsj. 2007 suger! 06 var mye bedre. Foreløpig har året bare vært dritt! :x :evil:
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
Post Reply