Jalmar *titter innom*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Best å presisere det,ja....... 8)
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jeg er på plass jeg. Men har litt å stå i med om dagen. Fikk rota meg til å si ja til et engasjement på jobbfronten med oppstart 10.01. Hadde tenkt å ta fri på ubestemt tid, men så kom det selvfølgelig et tilbud som jeg rett og slett ikke kunne si nei til. Og det er jo forsåvidt hyggelig at det er behov for en stakkar. I utgangspunktet er engasjementet på 9 måneder, så det går jo fort.

Så nå må jeg avslutte noen andre ting jeg hadde tenkt å drive med, og jeg må fornye garderoben. :shock: Det kan bli en interessant og ny opplevelse. Jeg har alltid ment at klær bæres av praktiske grunner, sånn for å holde varmen f.eks. Så jeg er ikke helt oppdatert når det gjelder finere antrekk som skal passe sammen og slike ting. Men det bør de vel vite i en klesforretning. Får dure inn i en slik forretning og forklare hva jeg skal bruke klærne til, så finner vel dem en fire-fem passende antrekk tenker jeg. :lol: Kan jo bli spennende å se åssen jeg blir seende ut med fine klær og ny jakke og slike ting. Ekstrem oppussing neste! :lol:

Kanskje jeg til og med vil like en ny stil? :shock: I så fall kan 2007 bli et interessant år. :lol:
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Der var du ja..

Hva skal du jobbe med nå da? Shorty kan sikkert hjelpe deg, hun jobber vel på dressmann.. :wink:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Jalmar i dress???? Nå begynner jeg å lure på om det er oljetomt i "kjelleren",og grisene tar til vingene over hele verden. :lol:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Det blir vel ikke så flott som dress, mer sånn pent antrekk. Og jeg kommer til å jobbe aktivt for å endre kleskodeksen :lol:
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja men hva er jobben da? :lol:
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Skal, enkelt forklart, gå fra lagerdrift til innkjøp/logistikk. :D Sånn i utgangspunktet. :wink:

Spørs hvor mye tid det vil bli igjen til mc-kjøring denne sesongen. Blir vel til at jeg selger Lizzie til våren, og kjører med Gamle Blå kommende sesong. Så får vi se om det blir ny sykkel 2008-sesongen. I så fall blir det enten diger touringsykkel, eller HD Electra Glide. Hvis det ikke plutselig dukker opp en Kawa KZ1000 Police i originalutførelse da. Vi får se.
User avatar
Lykkeliten
Posts: 159
Joined: 27 Apr 2005 12:55
Location: Kristiansand

Post by Lykkeliten »

Pent antrekk, hmmm - noe ala badedrakta til Borat :lol:
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Lykkeliten wrote:Pent antrekk, hmmm - noe ala badedrakta til Borat :lol:
:lol: Det hadde i grunnen vært greit nok.

Regner med at jeg går målbevisst inn på Dressmann, sier hva som gjelder, og så kommer jeg ut på andre siden i "bilselgerhabitt". :lol:

Men når sant skal sies, så er det absolutt på tide med en modernisering av garderoben. Tok en titt i skapet i går kveld, og bortsett fra arbeidstøy og undertøy, så har jeg ikke handlet klær siden jeg var i et bryllup i 1998. :shock: Da kjøpte jeg en dress og åtte-ti olabukser og en drøss med collegegensere. Ikke så veldig avansert i klesveien kan man kanskje si. :lol:

Liker forsåvidt å være fint kledd, men liker ikke å være "pynta". Nå som det blir nødvendig med mer "seriøs" bekledning, er det en gylden mulighet til å legge om stilen litt. Dessuten har jeg gått ned 11 kilo det siste halve året, så de gamle klærne er 2 nummer for store. Veldig behagelig å gå med store klær, men ikke særlig "elegant" kanskje. :lol:

Men nå får jeg dure bort på kjøpesenteret. Klar for extreme oppussing. :shock:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Nå er det snart nok "sinnsbevegelse" for en dag. Polti-helikopter mellom mønepanner, pryd-bartrær og lysstolper..... Og så Jalmar som skal begynne med innkjøp/logistikk for andre enn seg selv. På toppen av dette skal han ut å handle klær. :shock:
:smt034
"They're coming to take me away....
They're coming to take me away. HA-HAAAA!!!!!
Those nice young men in their clean white coats.
They're coming to take me away. HA-HA! HE-HE! HI-HI! HO-HO!"
:smt034
:smt101
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

PHUUUUUUU!!!! Nå er den sjauen over for ei stund framover.

Visste nesten ikke at det var så mye forskjellige klær å få kjøpt jeg... :shock:

Skjorter, gensere, jakke, slips (!!!), penbukser, litt mindre pene bukser, andre bukser, undertøy, belte, sko ++++

Og jeg fikk vært hos frisøren.

Blei nærmere 7000,- fattigere, så nå får det være bra for lang tid framover. :lol:
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja det koster å være kar Jalmar. Du skal være glad for at du ikke har en dame du må spandere på også...hehe
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Han stiller vel med slips i Baren i kveld da skal dere se.

:shock:
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja jeg byr på Nachos og rødvin til de som vil ha. Skal hive meg rundt nå å svi noe kjøttdeig :lol:
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Svi kjøttdeigen du, så får vi andre svi av noe penger etter hvert.

Er det du som bestyrer baren i kveld?
Post Reply