Flax for meg at jeg har mph på Rs'en da

Hvis man blir stoppa kan man bare si at man trodde det var mph..Aprilia_RS_2001 wrote:jeg var nå sikker på at det var 60mph![]()
Flax for meg at jeg har mph på Rs'en daikke det at 60mph er så vanskelig å regne ut
Argument: Så hvis jeg drar til england og det står 60 på et skilt, skal jeg kjøre i 60kmt da eller?Aprilia_RS_2001 wrote:Da blir du nok fratatt lappen på stedeteller du blir vel det uansett vist du kjører i 100 i 60 sonen
![]()
Kan hvertfall prøve vist den gang kommerMen jeg holder meg til fartsgrensen jeg +/- 5kmt
ja.... for i England bruker de KM/t. Hvis du går til USA derimotChristR wrote:Argument: Så hvis jeg drar til england og det står 60 på et skilt, skal jeg kjøre i 60kmt da eller?Aprilia_RS_2001 wrote:Da blir du nok fratatt lappen på stedeteller du blir vel det uansett vist du kjører i 100 i 60 sonen
![]()
Kan hvertfall prøve vist den gang kommerMen jeg holder meg til fartsgrensen jeg +/- 5kmt
![]()
![]()
![]()
Ganske ikke noe bra argument, but still..
Huh? bruker de ikke mph i england også da?Winalot wrote:ja.... for i England bruker de KM/t. Hvis du går til USA derimotChristR wrote:Argument: Så hvis jeg drar til england og det står 60 på et skilt, skal jeg kjøre i 60kmt da eller?Aprilia_RS_2001 wrote:Da blir du nok fratatt lappen på stedeteller du blir vel det uansett vist du kjører i 100 i 60 sonen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ganske ikke noe bra argument, but still..![]()
var det det du mente, eller er det bare jeg som ikke tok denne spøken en tidlig morgen?
i england bruker de miles, yard, inch osv så at d bruker miles per hour (mph) antar jeg...ChristR wrote:Huh? bruker de ikke mph i england også da?Winalot wrote:ja.... for i England bruker de KM/t. Hvis du går til USA derimotChristR wrote: Argument: Så hvis jeg drar til england og det står 60 på et skilt, skal jeg kjøre i 60kmt da eller?![]()
![]()
![]()
Ganske ikke noe bra argument, but still..![]()
var det det du mente, eller er det bare jeg som ikke tok denne spøken en tidlig morgen?
spørsmåle e helt fint dkid wrote:For et spørsmål, vi kjører vel alle mc.
Holder fartsgrensa i soner under 70, men på landevei og motorvei hvor det er 80 og oppover, er det bare å klinke til på gassen så lenge det er oversiktlig og godt veigrep. Selvfølgelig, roer jeg meg ned steder der det er mulighet for laser osv. Da ligger jeg rett under grensa til å miste lappen. Bedre med mot en tapt sertifikat ;D