Kvinnfolk!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Kvinnfolk!

Post by RH racing »

jeg og dama skulle lage mat i går, jeg er da ikke no mester kokk men er da brukenes til noe. jeg var bort i butiken for å kjøpe lapskausblanding (frossene grønsaker) kommer hjem og får beskjed om å legge dem i fryseren.. når hun står og kokkelerer roper hun på meg og ber meg hente grønnsakene... jeg tusler og henter disse og kommer tilbake. da har jeg sef tatt med feil inn. dette er jo en lapskaus blanding og ikke grønnsaker.. jeg leser på pakka, inneholder: Poteter, gulrøtter etc. Grønnsaker? neida, det var en annen pose der med grønnsaker, som inneholdt nesten det sammme.... så til dere jenter: vi mannfolk MÅ ha alt inn med teskje!!! husk det fremover da.. og til dere mannfolk: er det to poser der, ta altid den du tror det IKKE er...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Dawes

Post by Dawes »

ikke alt for ukjent fenomen, tror det er en naturlov egentlig"!!
Nå: Cbr 125R 05
Image
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

må være no ja...alt man gjør er uansett feil.. får til og med kjeft når jeg åpner paien i feil ende. hva er fei ende på en rund pai???
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

" If a man is talking in the forest, and no woman is there to hear him, is he still wrong?"

Kjenner problemet..
lgbekk

Post by lgbekk »

Litt irriterende, javel :smt014
Men hadde man ikke møtt større motgang enn dette her i livet ...... :roll:
Think positive :smt023
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Eg syns RH Racing burde ha peiling på grønnsaker han som kjører grønn sak ;) hehe, neida..
SKifta tilbake til gamle-avataren ja? Skjønte ikkje heilt teksten på den gamle; "You mean those boobs?" :?

Erling
Post Reply