Eg hvor mye hester det er mulig å få ut av en?
Hmm... Ikkje dumt! Dette har eg aldri tenkt over førEike_Oak wrote:Effektannlegg vil gjøre slik at motoren slites mye fortere, fordi det ikke er designet for portoppsettet i originalsylinderen, øker og forstyrrer flowen og de effektannleggene som gir mest effektøktning gjør også motoren svært mye mer turtallsavhengig, noe som igjen gjør at motoren slites mye fortere.
Langt bedre med uplombert originalanlegg.
De "verste" effektanleggene gjør også veldig ofte at du får en kjørestil med veldig mye clutch-sluring for å komme det over turtallskicket.
Tull og tøys med deg. Du sliter langt fra så veldig mye mer på motoren med effektanlegg som uplombert. Skal ikke si om det sliter mer men å kjøre plombert sliter i allefall på motoren, det blir som å kjøre i en evig oppoverbakke. Og du får sylindre til rmx som kan ikke så langt fra det dobbelte.mazor wrote:Suzuki RMX mener jeg på ikke går fortere enn 70 - 80 kansje med effektannlegg og dysa om. må nesten ha sylinder også vist du vil ha noe drag i den.. Å dem selger vell ikke sylindere til rmxer som er mer enn 14 hester om jeg ikke tar ALVORLI feil..
For en overdrivelse, så.profil wrote:Suzuki rmx en min går i 105km/t speedometerfart med mk2 og 80 dyse med oppskjert luftfilter, og to på sykelen, på flaten Er ikke det bra?
Det e sant, men so e kanskje spidometeret 5-15 km feil i dissa hastigheitene også då, og vi var to lette personarEike_Oak wrote:For en overdrivelse, så.profil wrote:Suzuki rmx en min går i 105km/t speedometerfart med mk2 og 80 dyse med oppskjert luftfilter, og to på sykelen, på flaten Er ikke det bra?
90 i kraftig nedoverbakke, og da hjelper det jo på med litt ekstra vekt.Dawes wrote:me 2 på også faktisk! jajaja, hvor mye har du lagt på nå, det den går*2 + litt til?
hadde du sakt 90 max så hadde jeg trod deg