Filme på sykkel
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Filme på sykkel
Noen her som har prøvd bulletcam?Har lyst til å filme litt til sommeren,men er ikke interessert i å montere kamera på en sånn brakett på tanken.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Tenkte jeg skulle unngå å ha noe som helst på tanken.Ser for meg at det lett kommer litt i veien.Tenkte jeg kunne ha kamera i en sekk eller noe,og feste et bulletcam på hjelmen.Desmo wrote:Kan vel lage en brakett med gummi-belegg under, som du fester på ringen rundt tanklokket? Bruk litt lenger skruer enn de originale, så skulle vel det være en smal sak? Det er min "plan", om jeg noen gang skaffer meg sånt lite kamera.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
vet du får ganske gode fester med sugekopp som du smokker på tanken, dette er sugekopp av klips typen, slik du må vri over føre den suger. disse skal sitte no sinnsykt bra, og er bare å ta av når du er klar.. men aner ikke hvor man kjøper.. http://www.roadmc.com..disse gutta har filmet en del.. kontakt dem..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Åja, det var sant. Du har sånn plastrakett-Ducati,du ja. Da kan et kamera på tanken komme i veien.Desmo-Dude wrote:Tenkte jeg skulle unngå å ha noe som helst på tanken.Ser for meg at det lett kommer litt i veien.Tenkte jeg kunne ha kamera i en sekk eller noe,og feste et bulletcam på hjelmen.Desmo wrote:Kan vel lage en brakett med gummi-belegg under, som du fester på ringen rundt tanklokket? Bruk litt lenger skruer enn de originale, så skulle vel det være en smal sak? Det er min "plan", om jeg noen gang skaffer meg sånt lite kamera.

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Funker faktisk ganske greit å bare ha kameraet festet til bagsteren også... ikke 100%, men 95 
Har selv filmet masse med dette... billigere får du det iallefall ikke.
Ellers er bulletkam å anbefale.. rimelig og enkelt (strips?)... så legger du bare kameraet rett i bagster, veske eller lignende

Har selv filmet masse med dette... billigere får du det iallefall ikke.
Ellers er bulletkam å anbefale.. rimelig og enkelt (strips?)... så legger du bare kameraet rett i bagster, veske eller lignende
-- Honda VFR (04) --