Fulleffekt yamaha xt 125?

Prat om lett MC.
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Pille wrote:
Eike_Oak wrote:
ErlingSG wrote:Heilt umuleg at sittestilling kombinert med litt rykking og lav dreving kan få ein sånn sykkel til å hoppe opp??
Trur ikkje det du! ;)

Erling
Då begynner vi å snakke så lav dreving at 1. giret er dratt ut når sykkelen er kommet halveis opp.

Eventuelt ett rykk som er såpass kraftig at styre løsner.
haha, er nok bedre kvalitet enn aprilian din isåfall om du har opplevd dette..siden du nevner det :lol:
Kvaliteten på styret mitt er irrelevant, dessuten har du ikke noe grunnlag for sammenligning, siden du har aldri sett styrefeste mitt.
Legg merke til "ombygd til StreetFighter" i signatur.
- Skyt her -
Pille

Post by Pille »

Eike_Oak wrote:
Pille wrote:
Eike_Oak wrote: Då begynner vi å snakke så lav dreving at 1. giret er dratt ut når sykkelen er kommet halveis opp.

haha, er nok bedre kvalitet enn aprilian din isåfall om du har opplevd dette..siden du nevner det :lol:
Kvaliteten på styret mitt er irrelevant, dessuten har du ikke noe grunnlag for sammenligning, siden du har aldri sett styrefeste mitt.
Legg merke til "ombygd til StreetFighter" i signatur.
vet..og vet akkuratt hvilken sykkel det er snakk om her..tidligere eier clement fra bergen sin..betegnet som "norges råeste ombygde rs"..
sa forresten ikke at styret ditt var dårlig, men jeg svarte med litt ironi siden du sa at "nappet må bli så stort at styret låsner" (rekner med at det var ironi fra din side, for det går ikke an..iallefall ikke på ny sykkel som er godt behandlet :wink: )
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Pille wrote:vet..og vet akkuratt hvilken sykkel det er snakk om her..tidligere eier clement fra bergen sin..betegnet som "norges råeste ombygde rs"..
sa forresten ikke at styret ditt var dårlig, men jeg svarte med litt ironi siden du sa at "nappet må bli så stort at styret låsner" (rekner med at det var ironi fra din side, for det går ikke an..iallefall ikke på ny sykkel som er godt behandlet :wink: )
Ekte kjendissykkel :P

Ja, var nok ironisk ment :)
- Skyt her -
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Eike_Oak wrote:
ErlingSG wrote:Heilt umuleg at sittestilling kombinert med litt rykking og lav dreving kan få ein sånn sykkel til å hoppe opp??
Trur ikkje det du! ;)

Erling
Då begynner vi å snakke så lav dreving at 1. giret er dratt ut når sykkelen er kommet halveis opp.

Jaha, teknikk har iiiingenting med saken å gjere? Du er ikkje ghostrider fordi om du har kjørt RS i to år ;)
Mange folk kan dra 50cc'eren sin so longt dei vil (sjølvsagt ved hjelp av clutch)
Andre kan ikkje løfte framhjulet på 600cc'eren sin meir en dei 30cm som følger med fullt gasspådrag. :)

Du må også huske at denne typen syklar er veldig lette i fronten ;) Om du kjører på riktig måte og sitt flyttar tyngdepunktet litt bakover er det langt ifra umuleg å nappe opp sykkelen med bære gasspådrag! :)
Enkelte kan det, andre ikkje... No skal eg være så frekk at eg påstår at DU (akkurat som meg) ikkje får det til?

Erling
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Eike_Oak wrote:Vil gjerne se video av en 4-takt 125ccm som letter på forhjulet kun ved gasspådrag, bare sånn at det er sagt :P
- Skyt her -
Pille

Post by Pille »

Eike_Oak wrote:
Eike_Oak wrote:Vil gjerne se video av en 4-takt 125ccm som letter på forhjulet kun ved gasspådrag, bare sånn at det er sagt :P
hehe, men så sa ikke jeg at sykkelen dro opp med kun gasspådrag da, sa jo at jeg lena meg litt bakover :P
mRE

Post by mRE »

Pille wrote:
Eike_Oak wrote:
hehe, men så sa ikke jeg at sykkelen dro opp med kun gasspådrag da, sa jo at jeg lena meg litt bakover :P

Vegard, du ha aldri letta me sykkelen din, du køyre jo berre 10 meter frammover og snur osvosv,, det du meina me at sykkelen din gjekk lett på hjule va den gangen stig helge gjorde det, og han brukte clutch!
PTR

Re: "fulleffekt"

Post by PTR »

asker-anders wrote:Er nok ikke så mye effekt å få ut av sykkelen.
jeg har satt på et full-system eksosanlegg for å få grommere lyd og kanskje 1 hk ekstra, har fjernet db-killeren også...Image det hjelper å ta cdi'en også... :)

søk på google.video eller youtube så får du høre lyden med ett effektanlegg
Hjelper det noe å fjerne Cdi en da? har du merket noe? Vet du hvor mye mer effekt du får?
Beta racing!
PTR

Post by PTR »

og tar man den bare ut? eller erstatter man den :P
Beta racing!
orion
MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02

Post by orion »

Finnes mangen pit bikes på youtube.
Turbo Dream<3
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Teller ikke, har ikke skilt :P
- Skyt her -
Post Reply