Transport av brukt MC
Transport av brukt MC
Vist jeg finner ut at jeg vil kjøpe en brukt MC, hvordan er det vanlig at disse blir sendt til meg på? Atso at jeg ikke kjører den hjem selv?
-
Jeg er jo så kjip at jeg vil se varene før jeg blar opp masse penger, så vi har hentet syklene våre med Silverado Pick Upen vi hadde før. Var litt pes å få dem på, siden planet var ganske høyt.
Senere har vi fraktet havarerte sykler etc med varebil og liftbiler, og bare stroppet dem fast. Har mekket oss en fin planke som vi bruker til både transport, og når vi skal ha syklene inn i stuen
Senere har vi fraktet havarerte sykler etc med varebil og liftbiler, og bare stroppet dem fast. Har mekket oss en fin planke som vi bruker til både transport, og når vi skal ha syklene inn i stuen

-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Transport av brukt MC
Og Thermo-Transit, som sikkert kan ha ledig plass, og trafikkerer i dine trakter.
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
-
Om du får den til Bergen, er det mange transportører som kjører derfra til Sogn og Fjordane.
Per A Øren er vel Førde-basert, og kjører vel over hele landet ca?
Jeg jobber på Bama i Bergen, og det er ymse transportører som kjører Sogne-rutene der. Nistad feks...
Ser Nor Cargo ikke er nevnt heller.
Men ville sjekket litt priser! Kan like gjerne bli billigere å hente selv om man har tilgang på varebil...Og en del store selskaper er vel grisedyre om man ikke allerede har et kundeforhold?
Per A Øren er vel Førde-basert, og kjører vel over hele landet ca?
Jeg jobber på Bama i Bergen, og det er ymse transportører som kjører Sogne-rutene der. Nistad feks...
Ser Nor Cargo ikke er nevnt heller.
Men ville sjekket litt priser! Kan like gjerne bli billigere å hente selv om man har tilgang på varebil...Og en del store selskaper er vel grisedyre om man ikke allerede har et kundeforhold?
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
hei, jeg kjøpte ny jeg
so jeg slipper å tenke på transport likevel
Men jeg sjekke prisene til toll post. Det virka som dei tok ca 2000kr for å sende en lett mc fra lillehammer til førde? Men jeg trur jeg ville ha prøvd å fått den inn i en lastebil til en bekjent, jeg (faren min) kjenner mange som kjører og det kunne nok blitt lønnsomt. Men det og få sånne som Per A Øren og Nistad til å kjøre innbiller eg meg er vanskelig? For når dei har levert tar dei som regel med seg noe tilbake, og kjører derfor alltid med fulle biler 

korleis sykkel kjøpte du da?Dent wrote:hei, jeg kjøpte ny jegso jeg slipper å tenke på transport likevel
Men jeg sjekke prisene til toll post. Det virka som dei tok ca 2000kr for å sende en lett mc fra lillehammer til førde? Men jeg trur jeg ville ha prøvd å fått den inn i en lastebil til en bekjent, jeg (faren min) kjenner mange som kjører og det kunne nok blitt lønnsomt. Men det og få sånne som Per A Øren og Nistad til å kjøre innbiller eg meg er vanskelig? For når dei har levert tar dei som regel med seg noe tilbake, og kjører derfor alltid med fulle biler

<3 Yamaha xt 125 x <3
http://www.bikepics.com/members/vegardjev/06xt125/
http://www.bikepics.com/members/vegardjev/06xt125/