Bytte vissir på Craft hjelmene?
- 748R
- MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory - Location: Finnskogen
Bytte vissir på Craft hjelmene?
Har kjøpt ny Craft Firehawk hjelm til dama på burdagen hennes, og kjøpte jo også sef "crome" vissir. Hvordan bytter jeg på disse hjelmene, er ikke samme opplegg som på noen av de gamle hjelmene jeg har hatt... tenkte det var greit og høre med noen som har gjort det før, istedenfor og ødelegge noe 

xxx
Det skal/bør stå i noen av heftene som fulgte med hjelmen, eller så stikker du til Craft sine sider og finner manual der.
EDIT: Prøvde å finne det selv på sidene deres, men det nærmeste jeg kom var at jeg leste at de hadde quickrelease mecanism - hvilket da i prinsippet skal være meget enkelt.
Har du et digitalkamera så tar du opp visiret og tar bilde fra siden, og laster det så opp på nett så kanskje vi kan finne det ut
EDIT: Prøvde å finne det selv på sidene deres, men det nærmeste jeg kom var at jeg leste at de hadde quickrelease mecanism - hvilket da i prinsippet skal være meget enkelt.
Har du et digitalkamera så tar du opp visiret og tar bilde fra siden, og laster det så opp på nett så kanskje vi kan finne det ut