kjøpe mc i england
kjøpe mc i england
hei jeg har litt lyst på ett veteranprosjekt og har sett litt på det engelske markedet. er det noen som har handlet der i fra og vet om det er noen transportselskaper som frakter hit?
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
kawasaki z1000j 1982mod
Jeg har en onkel som jobber på Fjordline båten som går fra bergen til newcastle. De har ofte med seg sykkler. Så hvis du får noen til å levere den på båten og mulighet for å hente den selv på kaia i bergen så er nok ikke dette noe problem 
Ellers så har jeg ingen erfaring med handel fra utlandet

Ellers så har jeg ingen erfaring med handel fra utlandet

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Det beste vil vel være å ta med sykkelen hjem etter du har sett på den.
Å kjøpe en brukt sykkel usett fra England er ikke å anbefale. Sjansen for å bli lurt er veldig stor.
Har selv vært med og sett på sykkel der borte, og returnert tomhendt fordi objektet ikke var i nærheten av den tilstand som selgeren hadde sagt.
Å kjøpe en brukt sykkel usett fra England er ikke å anbefale. Sjansen for å bli lurt er veldig stor.
Har selv vært med og sett på sykkel der borte, og returnert tomhendt fordi objektet ikke var i nærheten av den tilstand som selgeren hadde sagt.
er vel mest en snurig ide jeg har fått. men det er jo ett ganske stort market i england på veteransykler. finnes sikkert en del her også men er vanskelig å finne. det som blir avertert er stort sett overpriset.
men er det noen som vet om noe så si i fra.
pelsen er det slik å forstå att du mener engelskmenn flest bare prøver å lure deg?

men er det noen som vet om noe så si i fra.
pelsen er det slik å forstå att du mener engelskmenn flest bare prøver å lure deg?
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki z1000j 1982mod
Javisst, mange vil sikkert si at det er mye mere enn halve gleden.oppussingen er halve gleden da..
Bare lurte på om det var prisene eller en spesiell sykkel som gjorde englandsimporten så aktuell.
Jata sier at i tillegg til en "snurig ide" er de norske objektene ofte overpriset. (Da regner jeg med at frakt og avgifter er med i regnestykket fra UK)
Visste om en ensylindret HD 500 -34 mod. men den ble nylig solgt.
Nei, men jeg har handlet endel i det landet, både i jobb og privat. Det er en annen kultur enn her hjemme, og det må man ta hensyn til.jata wrote:pelsen er det slik å forstå att du mener engelskmenn flest bare prøver å lure deg?
Har også vært noen ganger på bikejumble der borte, noe er jo bra, mens mye av det som tilbys som restaureringsobjekter er bare skrot.
De gode kjøpene i det markedet gjøres ved personlig oppmøte og kontant betaling
lurer på om mopeden din varer så lenge som harleyn daEike_Oak wrote:Så den har mindre effekt enn mopeden min ?NoName wrote:Da er det nok en slik en.
HD Flathead Thirty-Fiffty (30.50)
492.48cc
10.5 hk
Det ble produsert 220 stk i 1934

Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007