Hvor kan jeg skaffe blinkende lys ?
Hvor kan jeg skaffe blinkende lys ?
Hvor får jeg skaffet sånne blinkende "politilys"?
Har lyst på sånne blinkende lys som jeg har sett på noen sportsbiler,har lyst på sånn på mopeden eller lignende.
Det er sånne lys som de fleste har der hvor langlysa er.[/list]
Har lyst på sånne blinkende lys som jeg har sett på noen sportsbiler,har lyst på sånn på mopeden eller lignende.
Det er sånne lys som de fleste har der hvor langlysa er.[/list]
Rieju Mrx 50 (2006)

---------------------------------------------------

---------------------------------------------------
jeg har liggende..stjålet av en snutebil i sentrum
dem sitter ikke så gått som man skulle tro (fylla har skylda) lurte fælt han i drosja vi tok hjem den natten...
strobelys er vel det du skal ha tak på..selges di fleste stedere hvor stereo selges.. evt torshov eller mekonomen pleier å ha sånnt...

strobelys er vel det du skal ha tak på..selges di fleste stedere hvor stereo selges.. evt torshov eller mekonomen pleier å ha sånnt...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Haha... Artig med sånnt. Har selv våkna med skilt det stod "loppemarked" på, ruteknusehammer fra buss og faktisk møbler. Det værste va forøvrig da jeg våknet med 3 valper vi hadde stjålet i fylla..RH racing wrote:jeg har liggende..stjålet av en snutebil i sentrumdem sitter ikke så gått som man skulle tro (fylla har skylda) lurte fælt han i drosja vi tok hjem den natten...

Men, tilbake til topic. Husk at en moped har ikke elanlegg til å drive mye ekstra. Har hatt inn utallige mopeder med elfeil, (tenningsmoduler, coiler ogsv). Gjengangeren her er neonlys, strober og anna dritt dem skal ha på mopedene,..
Det elektriske på en Derbi er sikkert værre en på en lada.
Stefaren min som er mekaniker drev å mekka litt på den "makan til idiotisk patent har e aldri sett i mitt liv! Dem må no faen me ha vært full dem som har såtte sammen dinne sykkelen her. Du må jo demontere heile driten for å få av luftfilter boksa"
hehe 
Stefaren min som er mekaniker drev å mekka litt på den "makan til idiotisk patent har e aldri sett i mitt liv! Dem må no faen me ha vært full dem som har såtte sammen dinne sykkelen her. Du må jo demontere heile driten for å få av luftfilter boksa"

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Når noe ryker, kjøper man det nytt og 3 ganger så dyrt 
http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... b25de0a490
De har en omprogammeringsboks til den også

http://www.speedoptions.no/index.php?ma ... b25de0a490
De har en omprogammeringsboks til den også

- Skyt her -
Som om jeg skulle sagt det selv.mathiazz wrote:Det elektriske på en Derbi er sikkert værre en på en lada.
hehe

sier bare at elanleggene på moderne moped ikke akkurat er overdim. dyre deler er det også..
Haha! Jeg fatter hva dere sikter til
Men dioder har jeg brukt både på hondan og derbien med fint resultat faktisk...Og bomben...Jeg har IKKE hatt elektriske problemer med derbien min!!
luckyboy
Litt "diverse" andre typiske derbistuff har jeg selvfølgelig vært oppi, da...Men det er glemt forlengst
Uansett burde ikke et par diodelys være noe problem. Men når jeg tenker meg om, aner jeg ikke hvor mye strøm slike strobelys drar av batteriet
Diodelysene bruker jo ingenting...

Men dioder har jeg brukt både på hondan og derbien med fint resultat faktisk...Og bomben...Jeg har IKKE hatt elektriske problemer med derbien min!!

Litt "diverse" andre typiske derbistuff har jeg selvfølgelig vært oppi, da...Men det er glemt forlengst

Uansett burde ikke et par diodelys være noe problem. Men når jeg tenker meg om, aner jeg ikke hvor mye strøm slike strobelys drar av batteriet

-2006 FP Derbi GPR 125 sølv-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
Ser du har 125, den er jo ganske mye mer pålitelig daBikerBoy wrote:Haha! Jeg fatter hva dere sikter til![]()
Men dioder har jeg brukt både på hondan og derbien med fint resultat faktisk...Og bomben...Jeg har IKKE hatt elektriske problemer med derbien min!!![]()
luckyboy
![]()
Uansett burde ikke et par diodelys være noe problem. Men når jeg tenker meg om, aner jeg ikke hvor mye strøm slike strobelys drar av batteriet![]()

Vet ikke hva en strobe trekker jeg heller, men regner med at det kan være litt..
Først måtte jeg ta ut bolten som fester hele hecken, da denne går tvers gjennom boksen. Så måte jeg bokstavlig talt dra ut kjøleveske tanken.
Så var der to skruer helt fremme som jeg hadde 1-2 cm å skru på
Sinnsykt makk!!
Så var der to skruer helt fremme som jeg hadde 1-2 cm å skru på

Sinnsykt makk!!

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]