Videregående - Motorsykkelfaget

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
adoniz

Post by adoniz »

Gixxerman wrote:Bare å komme det Adonizen - fikk selv jobb her idag i en mc sjappe :D
Ser at disse søker etter folk:

http://dwp.bigplanet.com/amd/home/

Den skulle jeg fått om jeg søker tenker jeg =]
Bhrsrk

Post by Bhrsrk »

adoniz wrote:
Larz1 wrote:trikk og McDonalds
De to tingene der er jo noe av det feteste med oslo, ikke glem tbanen da. Å ligge i tunellene gjennom sentrum der på mc, det er nice det. Skjer ting hele tiden, grava er fett, carl johan. fullt av mc, og folk som kjører mc. fønny. Tigerstaden er fet. =]
Tunnellene er ganske tungt trafikkert, og bilistene er til tider aggressive. Grava og særlig Karl Johan er mest for å posere og møte folk med felles interesse, ethvert lite tettsted med respekt for seg selv har en bensinstasjon eller gatekjøkken der man kan gjøre det samme. Foretrekker absolutt Østfold og Telemark for kjøring.
adoniz

Post by adoniz »

Tung trafikk = utfordring. Like it alot! Rushtrafikk omt drammen, slalom imellom = yeah.

et tettsted bør ha et slikt sted? Da har du ikke vært på lite nok tettsted. Hvor mange % av norges befolkning kjører mc? Posere? hmf...

Sier ikke at jeg foretrekker oslo med tanke på kjøring, men mange fete plasser å kjøre der..

tilogmed muligheten for å kjøre roadracing der.. her i trd må vi kjøre 50 mil enten sørover eller nordover for å kjøre på grei bane..

Uansett,, skeli litt ut av trådstarters tema her nuh,

gå på mclinja om det er det du vil jobbe med. Det er artig å jobbe med, mange forhandlere som driver med annet om vinteren / utenfor sesong. Blir du dyktig nok får du deg helt sikkert jobb uansett....
Ditto

Post by Ditto »

OT: grattis med ny jobb Gixxer :D I en MC butikk av alle ting.
Post Reply