Heia,
Er det noen som har erfaring med denne her:
http://www.piaggio.no/index.php?id=13238
Jeg har hatt racing før. Men fant ut at det er ikke meg.
Selv om det var greit og kjøre den. Liker mer noe som jeg kan
sitte tilbake lent på.
Vis du har noen tips og vink så er det bare og si i fra.
Vis jeg ikke husker feil så kommer denne her også med 250cc.
Og det er forhopentlig den jeg kommer til og gå for.
[/url]
Piaggio X9 Evolution
- rogustav
- MC: Nå: Honda CBF 600S 2005
Før: Piaggio X9 125 Evolution - Location: Akershus
Hei !
Jeg har kjørt en Piaggio X9 125 i to sesonger (drøyt 12000 km) og har vært kjempefornøyd. X9'n ble benyttet mest til jobb-kjøring, men også noen dagsturer i Oslo-området. Fungerte også helt fint på landeveien. Ingen problemer med å holde fartsgrensen. Toppfarten var 120 km/t. Sitter veldig godt skjermet for vær og vind, masse plass til oppbevaring under setet. Jeg hadde dessuten montert en toppboks som hadde plass til hjelm etc.
Jeg har nå oppgradert til en Honda CBF 600S for å få litt mere krefter og mulighet til til litt lengere turer.
Ha fortsatt en fin dag.
Jeg har kjørt en Piaggio X9 125 i to sesonger (drøyt 12000 km) og har vært kjempefornøyd. X9'n ble benyttet mest til jobb-kjøring, men også noen dagsturer i Oslo-området. Fungerte også helt fint på landeveien. Ingen problemer med å holde fartsgrensen. Toppfarten var 120 km/t. Sitter veldig godt skjermet for vær og vind, masse plass til oppbevaring under setet. Jeg hadde dessuten montert en toppboks som hadde plass til hjelm etc.
Jeg har nå oppgradert til en Honda CBF 600S for å få litt mere krefter og mulighet til til litt lengere turer.
Ha fortsatt en fin dag.