Cobra camo??? Er det et bra merke???
Honda nsr

Dette skulle vel strengt tatt ligget under kjøreutsyr?Jonaz wrote:Er det noen som har peiling på kjøreutstyr, åssen merke bør jeg kjøpe??
Cobra camo??? Er det et bra merke???
Så kjører jo du Lett-MC og ikke noe stor tung sykkel. Trenger ikke det profeste og dyreste kjøreutstyret på markedet daBikerBoy wrote:
Uansett, jeg synes dainese har mye råe kjøreklær til r-sykler, men da må du også betale prisen. Den lokale sjappa har sikkert god peil
Har du helt rett i. Men tung skal det investeres i etter hvert om økonomien tåler det, dessuten var jakka überfetmathiazz wrote:BikerBoy wrote: Så kjører jo du Lett-MC og ikke noe stor tung sykkel. Trenger ikke det profeste og dyreste kjøreutstyret på markedet da
Gjør man ikke? Nesten ingen MC-ulykker skjer i en høyere fart enn man kan oppnå med Lett-MC, folk overvurderer antallet ulykker i høy hastighet, under 1% av ulykkene skjer i over 120 km/t.mathiazz wrote:Så kjører jo du Lett-MC og ikke noe stor tung sykkel. Trenger ikke det profeste og dyreste kjøreutstyret på markedet daBikerBoy wrote:
Uansett, jeg synes dainese har mye råe kjøreklær til r-sykler, men da må du også betale prisen. Den lokale sjappa har sikkert god peil
Du er ikkje sikker då heller, men det hjelper på når uhellet først er ute!LordShaft wrote: Skal du ferdes på to hjul er det livsviktig med god beskyttelse. Skaff deg CE godkjent kjøredress, kjøresko, hansker og hjelm. Da er du sikker. Er for dumt å sitte skadet i ettertid å angre på at du ikke hadde tilstrekklig utstyr!