Men lyden er bare helt fantastisk. Er så sinnsykt bye råere lyd med Slipon. Jeg har bare positive ting å si om det.
Er vel ikke for ingen ting at så mange har det på sykklene sine heller

Mvh
-Shaft-
Er det så mange anlegg som er "road legal" her i europa? Reglene for støyutlipp blir jo stadig strengene (noe som jo forsåvidt er bra).AJ_900 wrote:AKRAPOVIC har jeg hørt mye positivt om, men så har jeg også hørt at den ikke er såkalt road legal...LordShaft wrote:HeisannJeg har Akrapovic slipon til sykkelen min. Ikke bare ser den bra ut på sykkelen (orginalpotta = Stor rund ufin sak)
Men lyden er bare helt fantastisk. Er så sinnsykt bye råere lyd med Slipon. Jeg har bare positive ting å si om det.
Er vel ikke for ingen ting at så mange har det på sykklene sine heller![]()
Mvh
-Shaft-
Dermed blir det kanskje litt vel mye rå lyd...? Som igjen kan bety problemer i politi/biltilsyn kontroller kanskje...?
rerell wrote:Mina är "for race use only".AJ_900 wrote:TERMIGNONI, som tydeligvis er ettermontert på denne Ducati'en - se bildet - er vel også godkjent, så vidt jeg vet.
Nei dette er ikke nødvendig når du har slip-on. Dette er bare nødvendig når du skifter til fullt effektanlegg. altså bytter røra helt fram.AJ_900 wrote:
Men det jeg jeg gjerne vil vite er om du og andre med ettermonterte potter har justert forgassere/innsprøytning (bensin/luft forhold, mapping osv.) etter monteringen?
Iflg. Laser skal ikke dette være nødvendig...