Jeg skal snart kjøre opp, og har derfor tenkt å kvitte meg med mopeden min. Er noe småplukk på den, må skaffes ny bensinslange, innstille gasser (er snø , så hakke fått gjort det) , clutch må instilles helt perfekt, og må skaffes et luftfilter.
Denne sykkelen ble kjøpt i slutten av sommerferien, for 20,000 kroner. Da så den grei ut utsendtemessig, var helt orginal da.
Etter en stund så bestemte jeg meg for at jeg ville kjøre litt raskere, så jeg leste på en del forum. Og fikk fort intressen for trim, etter hvert så ble dette montert:
Sylindersett (top performance 85): http://crash.alphadesign.no/Database/de ... er.oid=829
Forgasser (Dellorto 24mm): http://crash.alphadesign.no/Database/de ... er.oid=135
ninja twin effektanlegg (2100)
yasuni r1 (2000)
trimreed ble kjøpt inn (299) , hebo powerfilter (250)
bruker å bytte litt på effektanleggene, for ninja er toppdrag. Mens yasuni er topp og bunn.
Dette er trim for over 9500, dette er lite brukt. Effektanleggene er brukt en del, men ikke sylindersettet og forgasser. Jeg fikk kjøpt meg en strøken mh rx motor, og satt alt dette sammen. Dette ble satt sammen av en mekaniker, og alt er overhalt. c3 lagere er bytta til c4, for bedre hold. Dette skal ha en toppfart på over 140.
Men litt over til sykkelen utsendigmessig, er lakka i en ganske pen farge. Men desverre så har det skjedd en velt på sykkeln, så er ganske oppripa på den ene siden. Og høyre speil mangler.
har også handlet en del annet stæsj til sykkeln.
Har mini carbon blinkers (ikke montert), blinkers bak carbon (ikke montert), carbon hendler (montert), carbon girkik (montert). Div gitter er montert i hull.
Denne sykkelen her , har en syk trim. Er en del riper i høyre side av kåpene nå men, samt mangler høyre speil. Og noen små innstiller på gasser må til, når snøen forsvinner.
Jeg vet ikke hvor mye jeg kan forlange for denne sykkeln, så jeg ønsker bud. Du kan få bilder der motoren ble overhalt, og hvordan sykkelen ser ut på mail.
Ellers er det ingen mangler på sykkelen, alt er der

Har også ganske mange orginal deler:
- Sylinder (mangler stempelring)
- gasser (mangler shock stanga)
- Har orginal svane.
er påkostet godt over 10k etter jeg kjøpte denne sykkeln, så jeg ønsker seriøse bud. Ikke by om du ikke har penger, eller tenkt å kjøpt sykkeln.
Jeg vurderer også å selge sykkelen i deler, om jeg får rett med penger.
Kan nåes på mail / msn : aslaksen1@hotmail.com
mobil: 92242513
[/img]