Hjelp til valg av Skinndress
Ja har forstått at skinndressen skal sitte som limt. Men jeg ser jo helst at det blir mulig å få på seg ullundertøy eller microfiber.
Det utvider vel seg såpass i løpet av få dager at dette ikke blir noe problem? eller?
Selv er jeg litt lysten på å prøve noe annet en Dainese, mye pga tilbakemeldingene som er kommet her og tester jeg har sett!
Det utvider vel seg såpass i løpet av få dager at dette ikke blir noe problem? eller?
Selv er jeg litt lysten på å prøve noe annet en Dainese, mye pga tilbakemeldingene som er kommet her og tester jeg har sett!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Blir rett og slett ikke klok på alle disse dressene 
Alle jeg prater med sir at Dainese og Alpinestar er helt rå på passform og forsåvidt design!
Jo bedre komfort, jo bedre kjøreopplevelse! Jeg kommer nok til å gå for todelt ja!
Jeg kjører så å si aldri på bane.
Jeg ligger stort sett under lappegrensa når jeg kjører, men det er søren ikke godt å si hva jeg har lyst på. Er så sinnsykt mye fett. Men hjelpe meg det koster skjorta
Noen som vet hvilke butikker som tar inn Dainese og Alpinestar her i norge?
Jeg har prøvd å søkt litt på nettet, google og kvasira, men ikke sjangs!
Jeg vet der skal være en butikk i Bergen som selger Dainese.
Hvis noen vet, har disse hjemmeside?
PS! Fy faen så hjemmesida til Dainese suger lut! du får jo ikke opp alle modellene en gang? eller er det bare jeg som er helt idiot!?

Alle jeg prater med sir at Dainese og Alpinestar er helt rå på passform og forsåvidt design!
Jo bedre komfort, jo bedre kjøreopplevelse! Jeg kommer nok til å gå for todelt ja!
Jeg kjører så å si aldri på bane.
Jeg ligger stort sett under lappegrensa når jeg kjører, men det er søren ikke godt å si hva jeg har lyst på. Er så sinnsykt mye fett. Men hjelpe meg det koster skjorta

Noen som vet hvilke butikker som tar inn Dainese og Alpinestar her i norge?
Jeg har prøvd å søkt litt på nettet, google og kvasira, men ikke sjangs!
Jeg vet der skal være en butikk i Bergen som selger Dainese.
Hvis noen vet, har disse hjemmeside?
PS! Fy faen så hjemmesida til Dainese suger lut! du får jo ikke opp alle modellene en gang? eller er det bare jeg som er helt idiot!?
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
http://www.dainese.no
http://www.ride.as
Ja, en todelt skal være like trang som en heldress. Samme materialer etc. Eneste forskjellen er at den kan deles rundt livet med en glidelås. Enkelte vil påstå at det ikke er helt optimalt ettersom glidelåsen kan dele seg hvis det skjer noe. I racing brukes det kun heldresser. Det er nok ikke helt uten grunn...
http://www.ride.as
Ja, en todelt skal være like trang som en heldress. Samme materialer etc. Eneste forskjellen er at den kan deles rundt livet med en glidelås. Enkelte vil påstå at det ikke er helt optimalt ettersom glidelåsen kan dele seg hvis det skjer noe. I racing brukes det kun heldresser. Det er nok ikke helt uten grunn...
03 GSX-R 1000
- ninja-mannen(c)
- MC: Kawasaki ZX6-R `03
http://www.twinmotor.no/ selger Dainese i Bergen, men jeg synes de er lite kundevennlige og mest opptatt av profitt. Kjøp deg en billig to-delt dress hos http://www.bullfighter.no/ som også ligger i Bergen. De har meget god service. Men skal du kjøpe deg en dress for sommerbruk så ville jeg gått for en skikkelig ventilert heldress.
No er jeg veldig ofte i bergen! og jeg skal ha meg en tur ned igjen like over nyttår. så da får jeg ta meg en tur innom å prøve litt! før jeg bestemmer meg. Er jo votter og vår før det blir sesong igjen for min del
Men får jeg ett jævlig godt tilbud på dress her hjemme så vet jeg ikke hvor mye det er verdt å betale flere tusen ekstra bare for å få ett bestem merke!
De fleste dressene er jo omtrent like god! å i mange tilfeller får jo du litt ekstra hvis du spytter i noen tusen ekstra!
Men i mitt tilfelle er det viktigst å få seg en dress som sitter som den skal! beskytter godt. Behaglig å ha på seg og ser bra ut!
Takk for alle svar så langt.
Mvh
-Shaft-

Men får jeg ett jævlig godt tilbud på dress her hjemme så vet jeg ikke hvor mye det er verdt å betale flere tusen ekstra bare for å få ett bestem merke!
De fleste dressene er jo omtrent like god! å i mange tilfeller får jo du litt ekstra hvis du spytter i noen tusen ekstra!
Men i mitt tilfelle er det viktigst å få seg en dress som sitter som den skal! beskytter godt. Behaglig å ha på seg og ser bra ut!
Takk for alle svar så langt.
Mvh
-Shaft-
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Kikk i bloggen min for bilder av dress jeg har funnet meg 

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube