Den vil garantert stå i fred.
DU SOM VIL STJELE BIKEN MIN
Du har alvorlige psykiske tvangstanker og trenger virkelig hjelp av proffesjonelle sosionomer.
Kontakt akuttmottaket på psykiatrisk avdeling, 3 etc ved SIV.
Der vil du bli møtt av en sosionom i lilla sjal og fotformsko, hun er din nye venn,
og bare hun kan hjelpe deg nå.
Jesus kan IKKE hjelpe deg lenger, for da du tok på biken min passerte du den grensen.
Hmm, det er visst på tide at jeg forteller deg om Jinn-Magog.
Jeg har eksistert siden tidenes morgen, min sjel og livskraft kan ikke dø, den bare skifter form, og tar bolig i forskjellige kropper. Nedenfor ser du et bilde av meg slik jeg så ut i min forrige kropp. Jeg har krefter som andre ikke har, sterke krefter. Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg med min sterke kraft kjører rundt i en Honda 125 ccm. Vel, se på den som et honning-åte, og du er byttedyret. Min livskraft livnærer seg nemlig på dem svakere sjelene til tapere og mc-tyver, slik som din.
Din sjel ble solgt til meg i det øyeblikket du satte den feite taper-ræva di på biken min. Du har ingen plasser å gjemme deg. Jeg skal besøke deg hver natt når du sover og er svak, og jeg skal nære meg av deg. Når du blir trøtt og søvnig, føl gåsehuden du får når kraften min hjemsøker deg. Pillebrett, hasj, alkohol, selvmord eller Jesus kan ikke hjelpe deg nå.
Du tilhører meg.
stirr meg dypt inn i øynene stirr meg dypt inn i øynene

stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene
du er en taper