Hvis jeg skal montere neonrør under på NSR'n, hvor lange bør det være? 10, 20 eller 30 cm lange?
Og er det mulig å montere led-pærer på instrument-panelet på sykkelen?
Tenkt meg ut en litt fet måte å feste de på.
Neonlys/Led-pærer til NSR
Lurer på mykje rart du... Kan ikkje skjønne at dette er so utruleg vanskelig å forstå
Ikkje for å være frekk, men neonlys må du nesten måle sjølv, og om eg har skjønt spørsmålet om dioder i instrument-belysning so er du ute etter å skifte fargen på pærene bak km/h- og rpm-skivene?
I so fall kan du bruke pæretusj eller såkalte "kaninkondomar" som du trer utanpå dei originale lyspærene
Håper dette hjalp litt i alle fall!
Erling

Ikkje for å være frekk, men neonlys må du nesten måle sjølv, og om eg har skjønt spørsmålet om dioder i instrument-belysning so er du ute etter å skifte fargen på pærene bak km/h- og rpm-skivene?
I so fall kan du bruke pæretusj eller såkalte "kaninkondomar" som du trer utanpå dei originale lyspærene

Håper dette hjalp litt i alle fall!

Erling
Lov å forberede seg
Tviler på det blir noe problem med neon lysene, men er det ikke bedre å ta to rør på la oss si 15cm en et på 30cm?
Nei faen, nå finner jeg god køya, smeller i en god Skruf, smeller på TV`n og setter meg godt til rette for å se Kongen Av Queens

Tviler på det blir noe problem med neon lysene, men er det ikke bedre å ta to rør på la oss si 15cm en et på 30cm?

Nei faen, nå finner jeg god køya, smeller i en god Skruf, smeller på TV`n og setter meg godt til rette for å se Kongen Av Queens

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
[quote="mathiazz"]Lov å forberede seg
[/quote]
Så sant, så sant
..
Jeg joiner den jeg også, men blir General her da
Takker for svar mathiazz

Så sant, så sant

Jeg joiner den jeg også, men blir General her da

Takker for svar mathiazz

-
- MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition! - Location: ærendal
Re: Neonlys/Led-pærer til NSR
er ikke sikker på lengden men det er greit å få festet et rør under. hvis du tenker på et på hver side så er det ganske vanskelig pga eksosen. de segler forresten neonlyskitt til mc på http://www.blueride.no. det kom på ca 1250 for 4 rør(ledlys) fjernkontroll og kontrollpanel. jeg ble i hvertfall veldig fornøyd med det.EvenDeven wrote:Hvis jeg skal montere neonrør under på NSR'n, hvor lange bør det være? 10, 20 eller 30 cm lange?
Og er det mulig å montere led-pærer på instrument-panelet på sykkelen?
Tenkt meg ut en litt fet måte å feste de på.
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
2xBMW 535 IA E-34
X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt