Snart sommer.. men... (advarsel sterke bilder!)

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg gidder ikke se på slike bilder lenger. Ikke så artig å tenke på det rett før man legger seg f.eks så blir man liggende og tenke, så sovner man, og ja...
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Har aldri,og kommer heller aldri til å kjøre en meter uten fullt utstyr!!
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
tbt123

Post by tbt123 »

mathiazz wrote:De skulle blitt vist. Tviler på de blir vist.
Trodde du skrev at de ble vist hehe:P
EN BERGENSK ØSTLENDING!
_ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Gixxerman wrote:Jeg gidder ikke se på slike bilder lenger. Ikke så artig å tenke på det rett før man legger seg f.eks så blir man liggende og tenke, så sovner man, og ja...
Nettopp, og slit er veldig inviduellt.

Noen vil kanskje si at det er pinglete eller pysete som ikke tåler å se slikt.
Selv vil jeg si at det er helt motsatt. Det vitner bare om evnen til å forstå og sette seg inn i alvoret de bildene forteller.

Å slite med nattesøvnen etter å ha sett slikt er ikke noe kult. Det kan faktisk bli en plage!

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
tbt123

Post by tbt123 »

LordShaft wrote:
Gixxerman wrote:Jeg gidder ikke se på slike bilder lenger. Ikke så artig å tenke på det rett før man legger seg f.eks så blir man liggende og tenke, så sovner man, og ja...
Nettopp, og slit er veldig inviduellt.

Noen vil kanskje si at det er pinglete eller pysete som ikke tåler å se slikt.
Selv vil jeg si at det er helt motsatt. Det vitner bare om evnen til å forstå og sette seg inn i alvoret de bildene forteller.

Å slite med nattesøvnen etter å ha sett slikt er ikke noe kult. Det kan faktisk bli en plage!

Mvh
-Shaft-
Helt riktig. Kan ikke helt forstå sånne folk som skal være så jævla tøffe for alt mulig :twisted:
Men tror nok det er de som har store problemer.
å føle et ubehag etter at man har sett på slike bilder er bare sunt. Det viser bare at et menneske har følelser og NORMAL tankegang
. Folk som sier at de ikke blir litt påvirket av slike bilder hadde bedre passet inn som skuespiller i "hostel" eller lign:P. det er ikke naturlig,
EN BERGENSK ØSTLENDING!

Post by Gixxerman »

Jeg klarer å se på slike bilder og sett en del slikt før, men saken er jo at det er samme ulla. Vi er kjøtt og blod fremdeles, så det samme skjer. Er det en alvorlig ulykke blir det alvorlig utfall. Har man sett et alvorlig utfall X antall ganger, så trenger man ikke se det samme i X antall vinkler/posisjoner for å skjønne greia.
Jeg er forøvrig slik at det jeg starter og tenke på rett før jeg legger meg, er vanskelig å få ut av hodet. Hater å ligge der og tenke på negative ting altså, og sterke bilder sitter veldig godt fast i netthinnen.
tbt123

Post by tbt123 »

har det samme problemet jeg og.
Last edited by tbt123 on 01 Feb 2007 22:10, edited 1 time in total.
EN BERGENSK ØSTLENDING!
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Bildene helt oppe er ikke så "skremmende" ikke missforstå! Jeg har full respekt for de som er omkommet :?

Men de bildene helt nede, de var bare helt... ja. De satt seg sinnsykt i kroppen for å si det sånn...

Her er det bare et ord som gjelder!
T E N K
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Sånne bilder er fæle. Kort og godt. Og man kan diskutere nytteverdien av å se slikt. Å se dem gjør meg "ingenting", jeg ser dem og distanserer meg fra det, man kan ikke la slike ting gå innover seg. IMO

Nå har ikke jeg kjørt sykkel så lenge. Men har vært i et yrke hvor et vanlig spørsmål kunne være, "er du redd?" Svaret var alltid, "nei, jeg er klar over at ting skjer, men skal man tenke på det hele tiden så får man ikke gjort jobben sin".

Det samme gjelder sykkelkjøring. Det er farlig. Det er et valg vi tar, vi tar den risikoen det innebærer for å høste de gledene sykkelkjøring gir oss. Vi vet at det er farlig, men vi kan ikke tenke på det hele tiden. Da kan vi jo ikke kjøre sykkel da.

Mvh
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Jeg kan av og til få reaksjoner av å se slike bilder. Jeg har vært på ulykker og må jobbe med pasienter som har vært ille utsatt. Å er det noe jeg ikke har lyst å drømme om eller bli liggende å tenke på så er det slike ting!

Jeg mener vi skal tenke at det er farlig hele tiden jeg. Det gjør at vi klarer å styre oss til en viss grad og er oppmerksom på å synligjør oss for å forhindre å bli utsatt for ulykker.

Kjør pent, ikke overvurder egne evner. selv om evnen er der kan det hende grepet og veien ikke er like god.
Jeg sir som Ragnhild: Ikke kjør fortere en skyttsengelen din :wink:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
bulldogman

Post by bulldogman »

Helt jævlig bilder. Det er greit man tenker VELDIG etter å ha sett disse bildene. Enig med Lord @ man trenger ikke vise bilder hvor de omkomne er delt i flere biter, det skremmer bare folk vekk fra den gleden det er å kjøre sykkel. Tenker man for mye på dette så vil jo alle slutte å kjøre, i værste fall kan mange bli "for forsiktig" i trafikken, og da kan det gå riktig galt. Man skal ikke være redd og usikker når man kjører bil eller mc, men man SKALl ha stor respekt for trafikken, JA.

Bedre med bilder som viser den possitive siden ved å kjøre sykkel.
- Og selvfølgelig ====>BRUK ALLTID KJØREUTSTYR

GOD HELG TIL ALLE :)
Post Reply