Scotch
Endelig har jeg fått fingen ut og begynt ''restureringen'' eller hva det heter
Det som ble gjort idag var skifte trommelbrems bak, byttet speedowire og hatt høytrykksvask, nå står den og tørker til imorgen og da skal jeg gnikke til den blir speilblank, så skal jeg måle diameteren på luftfilteret mitt, fordi jeg skal kjøpe K&N Powerfilter
Slik så de gamle trommelskivene ut

Sånn ser de nye ut de som jeg har satt på idag
:

Det var litt rust inni trommelen så der tok jeg litt fint sandpapir og pusset vekk ruststøvet, og vasket det vekk etterpå
:

-=Scotch=-

Slik så de gamle trommelskivene ut

Sånn ser de nye ut de som jeg har satt på idag

Det var litt rust inni trommelen så der tok jeg litt fint sandpapir og pusset vekk ruststøvet, og vasket det vekk etterpå

-=Scotch=-

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
Tja... Eliminator'en går jo i over 100 den og, og den veg eindel meir en racing-syklane i 125ccm-klassa!
Merkeleg at dei aller fleste chopper/custom/softchopper (???) syklar i 125ccm-klassa veg meir, og har dårlegare bremser..?
Sjølv har eg skiver både framme, bake og i matpakken so æddabædda
Erling

Merkeleg at dei aller fleste chopper/custom/softchopper (???) syklar i 125ccm-klassa veg meir, og har dårlegare bremser..?

Sjølv har eg skiver både framme, bake og i matpakken so æddabædda

Erling
Typisk.. Skal teste ut Sports Club i Sandnes idag, har en fin treningsøkt og når jeg kommer ned igjen i garderoben ser jeg ikke låsen min på noen av skapa... Selvfølgelig har noen brutt seg inn og stjålet mobilen..
Mobilen i seg selv var noe crap anyways, men simkortet med masse info innpå, det jeg bryr meg mest om.. Heldigvis fant de ikke lommeboka som lå ved siden av i ei lomme med 500 spenn oppi
Fikk anmeldt tyveriet da, såklart.. Håper de finner ut hvem det er og stenger vedkommende ute fra sports club.. Vil ikke ha noe av tyveri der.. (eller andre plasser)
Mobilen i seg selv var noe crap anyways, men simkortet med masse info innpå, det jeg bryr meg mest om.. Heldigvis fant de ikke lommeboka som lå ved siden av i ei lomme med 500 spenn oppi

Fikk anmeldt tyveriet da, såklart.. Håper de finner ut hvem det er og stenger vedkommende ute fra sports club.. Vil ikke ha noe av tyveri der.. (eller andre plasser)

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm