Godt å se at det er fler med laaaaaang lunte! :oops:ChristR wrote:Haha.. Skjønte ikke hva du mente før nå... :oops: :oops: :oops:Desmo wrote:Dyzkl.... dykslet.... d.d.d.d.d.d..... ÅHHHH! samma det!
Honda NRX 1800 Rune
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Sykkelen heter BIMOTA, etter herrene BIanchi, MOrri og TAmburini. Ikke som du skrev i innlegget ditt;"Har alltid trodd at bimoto hadde to motorer.. Helt til jeg så den... Skuffet! Hehe"ChristR wrote:Dyzkl.... dykslet.... d.d.d.d.d.d..... ÅHHHH! samma det!Desmo wrote: Gå litt lenger frem i tråden!
Right back at you!
Var ingen direkte skirveleifer der da men...
Capisce?
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Jeg fikk med meg at jeg skrev bimoto.. Har alltid trodd den hette det også..Desmo wrote:Sykkelen heter BIMOTA, etter herrene BIanchi, MOrri og TAmburini. Ikke som du skrev i innlegget ditt;"Har alltid trodd at bimoto hadde to motorer.. Helt til jeg så den... Skuffet! Hehe"ChristR wrote:Dyzkl.... dykslet.... d.d.d.d.d.d..... ÅHHHH! samma det!Desmo wrote: Gå litt lenger frem i tråden!
Right back at you!
Capisce?

Jeg skrev dysleksigreiene pga at du skrev frem isteden for tilbake.. Capisce?

2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
OKIDOKI! Melding motatt! :oops: Men jeg tar det til etterretning,og no hard feelings! Har hatt en fin dag med turer på begge syklene mine, 13 mil på hver!ChristR wrote:Jeg fikk med meg at jeg skrev bimoto.. Har alltid trodd den hette det også..Desmo wrote:Sykkelen heter BIMOTA, etter herrene BIanchi, MOrri og TAmburini. Ikke som du skrev i innlegget ditt;"Har alltid trodd at bimoto hadde to motorer.. Helt til jeg så den... Skuffet! Hehe"ChristR wrote: Dyzkl.... dykslet.... d.d.d.d.d.d..... ÅHHHH! samma det!
Right back at you!
Capisce?
Jeg skrev dysleksigreiene pga at du skrev frem isteden for tilbake.. Capisce?

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Med tang så..Desmo wrote:Langt i fra! Er da ikke hårsår! Går det en å bli det med 2-3mm langt hår?ChristR wrote:Non taken!Desmo wrote:OKIDOKI! Melding motatt! :oops: Men jeg tar det til etterretning,og no hard feelings
Håper ikke du gjorde det eller?

2002 Aprilia RS 125 SBK
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw