Suzuki Rmx effektpotte

Prat om moped & scooter.
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Re: Seier sanheita

Post by NeoN »

profil wrote:det sto 105km/t på speedometeret, å det er sant. det var nesten flatt bare litt helling.men jeg har ikke sagt at 105km/t på speedometeret er 105 km/t på ekte. men kanskje 90. grunnen er at på alle mopeder varierer det på speedometerfart og ekte fart.
Kom å prøv den da viss du ikke tror mei. så skal du få se at speedometeret vipper over 100. Men sefølgelig tror jeg ikke at det er 105km/t på gps/ ekte fart.
den lille hellinga du snakker om hjelper mye :D

vi var 2 på en moped en gang, med 70 ccm fabrikk trim og alt d verste du får til en moped ( rieju smx proversjon motard ), den topp 110 på speedo, lr 100 i reel fart.

hvis d var en helling vil jeg ikke si at den har gått i 105. miton min er orginal, og gjør 130 på speedo på flatmark ( den skal trimmes ja!! ) og i en bakke med svak helling toppa den 145 på speedo, litt forskjell;)
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
mazor
Posts: 127
Joined: 20 Dec 2006 10:46
Location: Ã…lesund

Re: hmm

Post by mazor »

Evje wrote:Tull og tøys med deg. Du sliter langt fra så veldig mye mer på motoren med effektanlegg som uplombert. Skal ikke si om det sliter mer men å kjøre plombert sliter i allefall på motoren, det blir som å kjøre i en evig oppoverbakke. Og du får sylindre til rmx som kan ikke så langt fra det dobbelte.

Men du klarer ca 80på det meste med rmx med et sprekt anlegg.
Kjøp yasuni cross og hiv på et 13 tenners fordrev så går den vel noe rundt 80.
Når sa jeg att du slet mye på motoren vist du byttet eksosannlegg ? Men har kompisser som har SINTE trimm på rmx, å dem går ikke mye fortere enn 110 på speedoen...
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Re: hmm

Post by Eike_Oak »

mazor wrote:
Evje wrote:Tull og tøys med deg. Du sliter langt fra så veldig mye mer på motoren med effektanlegg som uplombert. Skal ikke si om det sliter mer men å kjøre plombert sliter i allefall på motoren, det blir som å kjøre i en evig oppoverbakke. Og du får sylindre til rmx som kan ikke så langt fra det dobbelte.

Men du klarer ca 80på det meste med rmx med et sprekt anlegg.
Kjøp yasuni cross og hiv på et 13 tenners fordrev så går den vel noe rundt 80.
Når sa jeg att du slet mye på motoren vist du byttet eksosannlegg ? Men har kompisser som har SINTE trimm på rmx, å dem går ikke mye fortere enn 110 på speedoen...
Jeg som sa det.
- Skyt her -
User avatar
Alex90
Posts: 21
Joined: 01 Nov 2006 11:37

Re: hmm

Post by Alex90 »

mazor wrote:Suzuki RMX mener jeg på ikke går fortere enn 70 - 80 kansje med effektannlegg og dysa om. må nesten ha sylinder også vist du vil ha noe drag i den.. Å dem selger vell ikke sylindere til rmxer som er mer enn 14 hester om jeg ikke tar ALVORLI feil..
Det selges faktisk sylinder som gir 18-20 hester på speedoptions.com... :D Veit ikkje kor lurt da e men, da e no so :wink:
mazor
Posts: 127
Joined: 20 Dec 2006 10:46
Location: Ã…lesund

yeah

Post by mazor »

Vet Alex90, såg de rett etter jeg skrev det.... Tenkte på mc deler ej;o Den er vell bare 11hester:O XD
Post Reply