Aprilia rs 125
- marius (aprila rs 125 06)
Aprilia rs 125
her kan alle som digger rs 125 skrive litt, og selvfølgelig snakke litt nedlatende om NSR 

aprila rs 125. 06.
-
må bare si jeg er DRITT lei av de tåpelige postene og innleggene dine nå marius_aprilia_06_dritt sykkel...
Du skal på død og liv hylle og hedre denne jævla rs'en 24/7.
Og du skriver, kan gjerne snakke litt nedlatende om NSR..hvorfor i helvete skal dere det? Du vil jo at det skal vere en RS topic? Så why care about NSR da? Herregud, begynner å bli dritt lei deg.
Og det er lov å søke før du poster..
Takk for meg
Og du skriver, kan gjerne snakke litt nedlatende om NSR..hvorfor i helvete skal dere det? Du vil jo at det skal vere en RS topic? Så why care about NSR da? Herregud, begynner å bli dritt lei deg.
Takk for meg

<3 Yamaha xt 125 x <3
http://www.bikepics.com/members/vegardjev/06xt125/
http://www.bikepics.com/members/vegardjev/06xt125/
I agree.Pille wrote:må bare si jeg er DRITT lei av de tåpelige postene og innleggene dine nå marius_aprilia_06_dritt sykkel...
Takk for meg
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
jojo, men ærlig talt. Det finnes jo grenser!
Står jo HELT tydelig i forum-reglene at dissing og mobbing er forbudt
Synnes ikke marius har gjort noe gale jeg men, kansje han bare ville skape en vill diskusjon
Står jo HELT tydelig i forum-reglene at dissing og mobbing er forbudt

Synnes ikke marius har gjort noe gale jeg men, kansje han bare ville skape en vill diskusjon

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Er vel heller drittunge oppførselen vi snakker om her..mathiazz wrote:jojo, men ærlig talt. Det finnes jo grenser!
Står jo HELT tydelig i forum-reglene at dissing og mobbing er forbudt![]()
På "RS er best fordi jeg har den" måten..Det er allerede ett mopedforum som er ødelagt på den måten, så du kan heller få ut dine argumenter for hvorfor du mener RS er så mye bedre enn Nsr der.
OI! Heinz ketchup er så jævla mye bedre enn Idun ass! Men bare fordi Heinz er den jeg bruker...

Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
so what om han fikk penger til bursdag eller komfirmasjon det sier ikke noe om en pers fikk selv nesten 60k til komfirmasjon, går på skole og jobber etterpå kommer ikke hjem før 10, det er en 14timer lang dag, er faen ikke noen pappa gutt selv om jeg fikk et stort beløp på et tidspunkt...ErlingSG wrote:Cut this guy some slack.
Han er trossalt mest sannsynleg ein pappagut som dekk ny motorsykkel til bursda'n med pappa og ikkje veit noko om verden utenfor nabolaget
So ikkje ver so hard mot han
Erling
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]