Sikkerhet

Prat om tung MC.
Adlertag
MC: Honda Transalp 600

Advarsel til tyven

Post by Adlertag »

Kopier ut advarselen nedenfor og laminer det fast til tanken på biken din.
Den vil garantert stå i fred.

DU SOM VIL STJELE BIKEN MIN

Du har alvorlige psykiske tvangstanker og trenger virkelig hjelp av proffesjonelle sosionomer.
Kontakt akuttmottaket på psykiatrisk avdeling, 3 etc ved SIV.
Der vil du bli møtt av en sosionom i lilla sjal og fotformsko, hun er din nye venn,
og bare hun kan hjelpe deg nå.
Jesus kan IKKE hjelpe deg lenger, for da du tok på biken min passerte du den grensen.

Hmm, det er visst på tide at jeg forteller deg om Jinn-Magog.
Jeg har eksistert siden tidenes morgen, min sjel og livskraft kan ikke dø, den bare skifter form, og tar bolig i forskjellige kropper. Nedenfor ser du et bilde av meg slik jeg så ut i min forrige kropp. Jeg har krefter som andre ikke har, sterke krefter. Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg med min sterke kraft kjører rundt i en Honda 125 ccm. Vel, se på den som et honning-åte, og du er byttedyret. Min livskraft livnærer seg nemlig på dem svakere sjelene til tapere og mc-tyver, slik som din.

Din sjel ble solgt til meg i det øyeblikket du satte den feite taper-ræva di på biken min. Du har ingen plasser å gjemme deg. Jeg skal besøke deg hver natt når du sover og er svak, og jeg skal nære meg av deg. Når du blir trøtt og søvnig, føl gåsehuden du får når kraften min hjemsøker deg. Pillebrett, hasj, alkohol, selvmord eller Jesus kan ikke hjelpe deg nå.
Du tilhører meg.

stirr meg dypt inn i øynene stirr meg dypt inn i øynene

Image

stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene

du er en taper
Honda TransAlp
I am a mountain climbing cowboy, on a mountain climbing steel horse I ride.
Adlertag

psykologisk krigføring

Post by Adlertag »

Advarsel til tyven
Kopier ut advarselen nedenfor og laminer den fast til tanken på biken din.
Bruk psykologisk krigføring mot mc-tyvene

Når du setter deg på setet vil fjærbelastede kniver spidde den feite taper-ræva di.
Du vil med 98 % sikkerhet dø, men det vil gå langsomt, ca 2 timer med sinnsyke smerter.
Etterpå vil JEG råtne i fengsel for å ha drept deg.

DIN FORBANNA IDIOT, vil du virkelig ødelegge to liv for en liten kjøretur med en Honda 125 ccm ?
Honda TransAlp
Adlertag

Re: svar til Windsor Castle

Post by Adlertag »

ATWindsor wrote:
Ellers så insisterer du på å fabrikere holdninger hos andre, om du absolutt skal finne på argumentene og debattere med deg selv, så er det kanskje like greit å gjøre det på privat basis?

AtW
Hva om DU også bidro med litt konstruktivt i diskusjonen, AtW.
Hittil har vi kun sett den moralske pekefingeren din.

JEG har både kommet med min forklaringsmodell samt bidratt med forslag til løsninger.
Nå sist lanserte jeg en kampanje med psykologisk krigføring mot mc-tyvene, mitt bidrag til økt sikkerhet.

AtW, hvis jeg har fabrikert meninger hos deg, så må det være fordi du er så føkkings UKLAR og VAG at ingen klarer å plassere deg, så jeg ser meg nødt til å provosere frem meningene dine, dessverre ufruktbart så langt.
Jeg tror at du er en kommunist som støtter mc-tyver.
Og det vil jeg fortsette å tro inntil du poster et innlegg der du faktiskt MENER noe, og ikke bare sjikanerer meg.

MVH
Honda TransAlp
lassie
MC: 08 HD Fat bob

Re: Advarsel til tyven

Post by lassie »

Adlertag wrote:Kopier ut advarselen nedenfor og laminer det fast til tanken på biken din.
Den vil garantert stå i fred.

Du har alvorlige psykiske tvangstanker og trenger virkelig hjelp av proffesjonelle sosionomer.
Kontakt akuttmottaket på psykiatrisk avdeling, 3 etc ved SIV.
Der vil du bli møtt av en sosionom i lilla sjal og fotformsko, hun er din nye venn,
og bare hun kan hjelpe deg nå.
Jesus kan IKKE hjelpe deg lenger, for da du tok på biken min passerte du den grensen.

Hmm, det er visst på tide at jeg forteller deg om Jinn-Magog.
Jeg har eksistert siden tidenes morgen, min sjel og livskraft kan ikke dø, den bare skifter form, og tar bolig i forskjellige kropper. Nedenfor ser du et bilde av meg slik jeg så ut i min forrige kropp. Jeg har krefter som andre ikke har, sterke krefter. Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg med min sterke kraft kjører rundt i en Honda 125 ccm. Vel, se på den som et honning-åte, og du er byttedyret. Min livskraft livnærer seg nemlig på dem svakere sjelene til tapere og mc-tyver, slik som din.

Din sjel ble solgt til meg i det øyeblikket du satte den feite taper-ræva di på biken min. Du har ingen plasser å gjemme deg. Jeg skal besøke deg hver natt når du sover og er svak, og jeg skal nære meg av deg. Når du blir trøtt og søvnig, føl gåsehuden du får når kraften min hjemsøker deg. Pillebrett, hasj, alkohol, selvmord eller Jesus kan ikke hjelpe deg nå.
Du tilhører meg.

stirr meg dypt inn i øynene stirr meg dypt inn i øynene

Image

stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene stirr meg inn i øynene

du er en taper
He he, nja, skeptisk. Bilde av en nazi-dude kan nok heller skape uønsket oppmerksomhet. Ta for deg selveste lillevolden, blitz-karen, han kan nok ikke lese engang, ser bare på bilder den karen ja. Så knuser han sykkelen din, og hjemmsøking er ute av bildet, mannen er hjernedød så der er det ikke noe å trenge inn til.
Adlertag

Post by Adlertag »

Stein Lillevolden bor ikke i Tønsberg, ellers er jeg enig i kritikken din.

Hva synes du om den andre advarselen da ?
Honda TransAlp
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Hahaha uber nice mate:)

Er jo en genial, og billig måte å "skremme" tyven på.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Adlertag, prøv å ha et par saklige innlegg iblandt. Det her blir bare surr.
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Re: svar til Windsor Castle

Post by ATWindsor »

Adlertag wrote:
ATWindsor wrote:
Ellers så insisterer du på å fabrikere holdninger hos andre, om du absolutt skal finne på argumentene og debattere med deg selv, så er det kanskje like greit å gjøre det på privat basis?

AtW
Hva om DU også bidro med litt konstruktivt i diskusjonen, AtW.
Hittil har vi kun sett den moralske pekefingeren din.
Om du ikke har klart å lese at min appell har vært til rasjonalitet og ikke moral, så bør du lese igjennom en gang til.

Jeg har allerede vært inne i en lang diskusjon dette på forumet, du kan lese der og fortsette om du er interessert. Jeg foretrekker ellers at folk angriper probelmer med rasjonalitet og kunnskap, så kan de selv komme til en konklusjon, og de kan bruke denne måten å angripe andre problemer på. I tillegg vil man kunne støtte seg til mye bedre fagkunnskaper og argumenter enn jeg kan komme opp med.

Jeg orker ikke å gå inn i en lang diskusjon med folk som ikke ønsker å bruke rasjonalitet når de tar avgjøreser, og heller støtter seg til føleri. Det kommer ikke noe godt ut av det før man i det minste får overbevist folk om at det er rette måten å angripe problmet.
speedfreak
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.

Post by speedfreak »

Begynner å ta lit av her nå syntes jeg :?
Vi er da likesinnede her inne vel?
Dette er en tråd om SIKKRE VÅR MC trodde jeg??
Men ADLER har et par poeng jeg kan støtte, å så har ATW, men innerst inne tror jeg en combo av Visuell psykisk sperre sammen med en Galvanisert kjetting å titan hengelås surret rundt ramma å i en betong klosse på garasje hjørnet som kona planter blomster i duger like godt :lol:
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
knuppe2

yooo

Post by knuppe2 »

Det er gutten sin det. Stakkars bandit som prøver seg på å stjele den sykkelen. Tror jammen jeg skal parkere min sykkel der 8)
Glad i alt som er pent.:O)
bulldogman

Re: yooo

Post by bulldogman »

knuppe2 wrote:Det er gutten sin det. Stakkars bandit som prøver seg på å stjele den sykkelen. Tror jammen jeg skal parkere min sykkel der 8)
HEHE= SÅ DU FANT FREM TIL FORUMET 8) BARE 8) Å KOMME MED BIKEN DIN :D
knuppe2

Post by knuppe2 »

Ganske flink blitt :roll: Det går bedre og bedre dag for dag. Får lage meg en bunker jeg også. Må bare få tømt garagen for drit. Kommer en sånn svær kontainer i april/ mai. :)
Glad i alt som er pent.:O)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Velkommen til forumet knuppe ;)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Alas
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.

Post by Alas »

Hei.

Lurte på om noen visste om noen som solgte Onguard låser i Norge?

Kunne tenkt meg den Beast 5016L, men kommer jo litt an på pris da. Selv om den kan være verdt sin vekt i gull, for det hjelper jo på nattesøvnen.

Ikke at noen vil stjele en slapp SV da men, man vet aldri.

Mvh
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg kjøpte min på Ebay, og har ikke sett eller hørt om noen som selger disse i Norge. Bare kjøp fra Ebay da vel :)
Post Reply