haha!
Satt å kjedet meg her en stund, fant ut at jeg skulle lage en liten video som omhandlet MC-forumet. Jeg er ikke verdens proffeste på film så ikke le!
Sorry vist noen ikke ville komme med på "trykk" i videoen eller du føler du mangler. Var ikke så lett å finne bilde av folk her inne
Programmet som er brukt er windows movie maker
LINK FJERNET !
Last edited by Mantis on 13 Feb 2007 18:48, edited 3 times in total.
Seriøst... Greit å spørre folk før du lager slike ting. Personlig vil jeg ikke bare bli slengt inn sånn Enten fjerner du meg, eller så fjerner jeg linken.
Gixxerman wrote:Seriøst... Greit å spørre folk før du lager slike ting. Personlig vil jeg ikke bare bli slengt inn sånn Enten fjerner du meg, eller så fjerner jeg linken.
Beklager på det sterkeste gixxer!
Skal fjerne linken.
Trodde der var greit siden bilde lå på forumet fra før av jeg da men...
Gixxerman wrote:Seriøst... Greit å spørre folk før du lager slike ting. Personlig vil jeg ikke bare bli slengt inn sånn Enten fjerner du meg, eller så fjerner jeg linken.
Er vel ikke så veldig farlig det her vel?!Hva er du redd for...har jo ikke med navn en gang..bare noen bilder,og du er jo en av de som har lagt inn flest bilder av deg selv her inne
Last edited by Desmo-Dude on 13 Feb 2007 18:50, edited 1 time in total.
Om folk spør først og jeg svarer ja, så er det greit, men å bare ta seg til rette syntes jeg ikke er greit. Det er min mening, og hva andre mener får være deres.