Hvis du skal kjøre original er det et godt valg, men skal du trimme henger denne sykkelen etter de andre racing 125cc'ene..NeoN wrote:jepp, da blir det slik at jeg selger min honda nsr og heller satser på å kjøpe meg en derbi gpr 125blir nok en 2006 modell, så her skal det slites for å få nok penger
vurderte en stund å kjøpe meg aprilia rs istede.. men må si at jeg simpelheten elsker designen på gpr, full racing! noen som har innvendinger
?
Enig.. Dessuten blir man lei av sykkelen før man er 18..Wright wrote:ikke for å knuse noe drøm eller noe ,men er d ikke en del penger ut av vinduet for 1 sesong ,eller noe? nysykkel = tab så hvorfor ikke en billig rs og så kjøpe sykkel når du blir 18 heller?
Sier du nå jaNeoN wrote:blir nok 2-3 sesonger=) skal ha den litt etter jeg blir 18 også;p
Vet du at den dagen du blir 18 så kan du bare dra på biltilsynet for å ta prøven til mellomklasse? Siden du har lettlappen fra før?ChristR wrote:Sier du nå jaNeoN wrote:blir nok 2-3 sesonger=) skal ha den litt etter jeg blir 18 også;p
Du må ha kjøretimer da gutten... Du kan ikke bare gå på biltilsynet.NeoNxiX wrote:Vet du at den dagen du blir 18 så kan du bare dra på biltilsynet for å ta prøven til mellomklasse? Siden du har lettlappen fra før?ChristR wrote:Sier du nå jaNeoN wrote:blir nok 2-3 sesonger=) skal ha den litt etter jeg blir 18 også;p
hvorfor ikke kjøpe seg en større sykkel den dagen du blir 18? BLIR SÅ MYE BEDRE DET:)
Misunnelig vel..NeoN wrote:hvorfor bryr du deg:p
hehe samme sa jegChristR wrote:Sier du nå jaNeoN wrote:blir nok 2-3 sesonger=) skal ha den litt etter jeg blir 18 også;p
:smt064Trulso wrote:Vel, fikk ikke lov til og kjøpe brukt sykkel..Wright wrote:ikke for å knuse noe drøm eller noe ,men er d ikke en del penger ut av vinduet for 1 sesong ,eller noe? nysykkel = tab så hvorfor ikke en billig rs og så kjøpe sykkel når du blir 18 heller?