Jeg skulle fjerne framdekket, men så fikk jeg ikke bremseskiven løs fra calipern, så jeg skrudde den av og tok av hele framdekket med skive og caliper.
Grunnen til at det ikke gikk var at jeg ikke fikk dratt calipern forbi bremsekantene (ikke enorme kanter, men de var tydeligvis stor nok til å lage problem). Jeg hadde allerede forsøkt å klemme fram og tilbake med calipern for å få komprimert stemplene. Jeg forsøkte også få tatt ut klossene, men bolten sto i sju stein, derfor demonterte jeg hele greia.
Da jeg fikk av hele greia, så slo jeg på boten med en hammer noen ganger, og da løsnet den så jeg fikk skrudd ut klossene. Og da jeg endelig hadde fått av calipern så måtte jeg bruke tang for å få pressa inn stemplene.
Greit nok tenkte jeg, for bremsa fungerte utmerket før dette, så dette kunne da ikke ha så mye å si.
NÅ! Når jeg forsøker å montere hele DRITEN! på plass, så får jeg ikke trykk. Jeg klemmer klemmer klemmer, åpner, lukker, klemmer.. Det siver veske igjennom som bare det, men ikke fan om jeg får trykk..
Har tilogmed forsøkt sette trykk på for å presse veska fra huset og ned, og jeg har forsøkt å sette sug på ventilen for å få sugd veska (med luft) ned, men heller ikke det hjalp.
Til og med forsøkt å holde slangen mest mulig i rett linje nedover så veska hadde minst mulig hinder på vei ned..
Noen tips her? Tror dere calipern kan være gåen?
Tenkte jeg skulle forsøke å blåse både slange, hus og caliper ren med trykkluft, men jeg har bare på følelsen av at det ikke vil hjelpe..
Er stygt redd for at calipern er gåen

Alle tips, råd, hjelp og hva det måtte være, mottas med enorm takknemlighet