bike.no

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Jaja... enda en god grunn til å bruke MC-Forumet...hehe :D
User avatar
bulldogman
Posts: 33
Joined: 24 Jan 2007 10:13

Post by bulldogman »

hehe, sant nok. Må vel bli mer aktiv jeg da 8)

Koser deg med "siten" på natta du NoName :D ta deg en konjak og kos deg 8)
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Uttalelsene dine kan til å komme tilbake og bite deg NN :wink:

Neida, det er kjip med nedetid på forum en frekventerer, men man bør ta en runde med seg selv om en ikke klarer seg en liten helg uten forum-stimuli. Det er ikke liv og død det gjelder, selv om det virker sånn av og til.

Og sånn generelt, sier ikke at noen har gjort det, men å snakke stygt om andre forum som omhandler en felles interesse er jo bare teit IMO.
User avatar
bulldogman
Posts: 33
Joined: 24 Jan 2007 10:13

Post by bulldogman »

Alas wrote:Uttalelsene dine kan til å komme tilbake og bite deg NN :wink:

Neida, det er kjip med nedetid på forum en frekventerer, men man bør ta en runde med seg selv om en ikke klarer seg en liten helg uten forum-stimuli. Det er ikke liv og død det gjelder, selv om det virker sånn av og til.

Og sånn generelt, sier ikke at noen har gjort det, men å snakke stygt om andre forum som omhandler en felles interesse er jo bare teit IMO.
Hei Alas!
Man klarer seg fint uten forum i helger og ukedager, det er helt klart nok å gjøre. Men akkuratt denne helgen skulle jeg "kulen" ned, og tenkte jeg skulle surfe litt, og selvfølgelig da virket ingen ting.

Nærmer seg sommer nå vettu 8) vi blir ivrige og ønsker og håper noen legger ut en link til en helt råå lyd :P , eller noe annet motormorsomt....hehe. Man kan jo selvfølgelig søke i google da.....

Have fun
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Hei BDM, var på ingen måte ment som kritikk til deg sånn sett.

Jeg mente heller "andre", ingen nevnt ingen glemt, som setter himmel og jord i bevegelse for å finne ut av ting, og som klager og syter osv.

Liker som sagt heller ikke når forum er nede, men det er som regel en grunn til det, og jeg er så naiv at jeg tror de som drifter et forum vil ha det opp å gå igjen så raskt som mulig.

Og det er klart vi venter på sommeren, gleder meg en unge på julaften og burdagen samtidig selv så.

Det er litt sent, men jeg fant et klipp i helgen som jeg koste meg med, kanskje du liker det og :wink:
User avatar
bulldogman
Posts: 33
Joined: 24 Jan 2007 10:13

Post by bulldogman »

Bra film, nå ble jeg enda mere kjørekåt...hehe

No hard feelings :-) Vi er jo som unger :D
Post Reply