Jeg mener og huske at jeg var på kurs 3 kvelder etter hverandre...derbi sm wrote:SÅ HVOR MANGE dager går det over?Flydude wrote:Trafikalt grunnkurs inneholder i sin helhet 17 timer. 10 timer teori, 4 timer førstehjelp og 3 timer mørkedemonstrasjon.
Mørkedemonstrasjon (mørkekjøring) tror jeg de fleste skoler slutter med i starten av mars.. Ihvertfall her på sørdelen av østlandet gjør de det. Er jo litt forskjellig lys hvor langt nord du er, så avhenger...
grunnkurset
Re: grunnkurset
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!
Honda XR 125
Honda XR 125
grunnkurset
ok! e det mye prøva? 

Tempo Corvette 380 73 modell
------------------------------------------------------
derbi supermotard med gianelli eff.anlegg 50ccm
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Å herre, unskyld meg. Men er du tett mellom øyra?derbi sm wrote:ok! e det mye prøva?
Folk har svart deg på det spm'e fleire ganger iløpet av denne jevla topicen! LES!!!

det står ikke kor masse prøva det e.. LES!!Smalababb wrote:Å herre, unskyld meg. Men er du tett mellom øyra?derbi sm wrote:ok! e det mye prøva?
Folk har svart deg på det spm'e fleire ganger iløpet av denne jevla topicen! LES!!!

- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Nei det står ikkje kor mange prøver det er, men det står nevnt at det ikkje er ein eineste jevla prøve.derbi sm wrote:det står ikke kor masse prøva det e.. LES!!Smalababb wrote:Å herre, unskyld meg. Men er du tett mellom øyra?derbi sm wrote:ok! e det mye prøva?
grunnkurset
det står at det er en Teoriprøve å kanskje mer??
synes su kanskje må roe dæ litt ned nån hakk... du bynne jo å banne å

Det er INGEN prøver på grunnkurset. Det er en teoriprøve i forbindelse med sertifikatklassen du skal ta etterpå, men det har ingenting med grunnkurset å gjøre...derbi sm wrote:det står at det er en Teoriprøve å kanskje mer??synes su kanskje må roe dæ litt ned nån hakk... du bynne jo å banne å
Du må nok lære deg å lese. Vil også anbefale å skrive norsk på forum hvor personer fra hele landet leser, ikke dialekt/uttale/fjortiss eller liknende. Norsk eller nynorsk...
Vet ikke om dette står i forumreglene, men vet på mange andre forum at det gjør det, og det er mye lettere, enn å tyde det nokså uforståelige enkelte skriver...
Når det gjelder hvor mange dager/kvelder du må belage deg på å bruke er det heeeelt forskjellig fra hvor du går. Skolene fordeler timeantallet ulikt. Jo færre dager, jo flere timer av gangen, og omvendt.
Jeg hadde fire kvelder + mørkekjøring da jeg tok det i -05. Lillebroren min som tok det nå i høst med skolen brukte vel en 6-8. Jeg satt 4 timer hver gang, mens han kun 2 eller noe..
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)