Dette har ingenting med Saving Private Ryan å gjøre. Dette er ekte saker. Går på 3 episoder som jeg vil anbefale å laste ned for de som er interessert i slikt da
Lasta forøvrig ned en del andre S.A.S greier som jeg ikke har fått sett enda, så vi får se om jeg kanskje foreslår noe mer. Artig å se dem leke katt og mus på ordentlig
Ikke lest boka nei, men også enig at de får for mye hjelp. Slik jeg ville at det skulle være er at de kun fikk vite etter en liten stund, hvor oppdraget hans hadde startet. Så måtte de regelrett spore ham opp eller tape. Når de får vite hvor han skal så er det jo bare å sitte der å campe
BravoTwoZero burde du lese hvis du liker krigslitteratur.Det er jo laget film av den også.Når han var i jungelen,så var de jo bare på stranda og venta,men han klarte og komme seg unna for det.Sinnsykt dyktig fyr!
Meir imponerande en programma er jo at han gikk x antall mil gjennom ørkenen i Syria som einaste overlevande av ei SAS-gruppe på 8 som var tatt til fange..
Utrulig dyktig fyr!
Men noe jeg lurte på var jo athan kom unna de to første episodene, men ble liksom tatt på det tredje og siste. I første episode, i jungelen, så de jo at han løp ut. De hadde jo våpen så de kunne "skutt" ham. Det samme gjaldt for det vinteroppdraget. De var ikke mange meterne fra ham, og der kunne de også satt en kule eller to i ham. I det tredje oppdraget fikk han jo delvis lettet, men da skjøt de han. Hmm, skjønte ikke stort av logikken jeg men
Hehe, likte best spadefutteralet (??) som han kobla til en røykgranat!
"BOOBYTRAP" *Bomm* Halvparten av dei hadde vel dødd på flekken hadde det vært ein ekte granat..?
ErlingSG wrote:Meir imponerande en programma er jo at han gikk x antall mil gjennom ørkenen i Syria som einaste overlevande av ei SAS-gruppe på 8 som var tatt til fange..
Utrulig dyktig fyr!
Erling
Han var vel strengt tatt ikke den eneste som overlevde så vidt jeg vet.Det var en kar til som heter Andy McNab som overlevde patruljen BravoTwoZero.