Ex: Terninger foran, lakse-trapp, sotete ruter, sotet film øverst på frontruta, spoiler til vinusviskere, osv...

Senke den er et absolutt. Hjulbuene skal ikke røres, men derimot fete brede felger og dekk...turboman wrote:DU HAR FÅTT DEN RÅASTE BILEN EVER!... senk den, sett på golf hjulbuer og sett på bredere felger, kvite blinklys. ellers er det ikkje så masse meir, for den rå da... du har nettopp fått drømme bilen min
http://www.blitzpower.no/index.shtml
link til ein del deler
meiner at fronten er lik på alle kadett c når dei er 78-79 modeller, men om dei er før 78 så er dei ikkje heilt like, kansje støtfangeren, men du får sjå på bilder. da ser du nok fort om det er forsjel på dei...rufse wrote:
Vil ha svarte støtfangere - men kan ikke ødelegge så fine strøkne orginale. Vet du om støtfangerne til vanlig Kadett C passer til denne? Isåfall kan jeg heller kjøpe noen slitne sådanne.!
Helt enig. De tøffeste felgene som noen gang er laget i Europa, ja, det er de du har på nå. Men å senke den f.eks. 20 mm hadde vel gått bra, både for kjøreegenskaper og utseende.KinG^KaoZ wrote:Blir for trist å ødelegge ein så fin bil for å gjøre den mer "rånete".
Helt enig. De tøffeste felgene som noen gang er laget i Europa, ja, det er de du har på nå. Men å senke den f.eks. 20 mm hadde vel gått bra, både for kjøreegenskaper og utseende.Tekumseh wrote:KinG^KaoZ wrote:Blir for trist å ødelegge ein så fin bil for å gjøre den mer "rånete".
Enig. Skal man bygge om skjermer osv, jarufse wrote: Kanskje jeg heller skulle holde den helt orginal, og heller
finne meg et "vrak" å fikse opp?