MC: Metrakit handmade sp Pro Racing 80 cc Metrakit handmade carbon effektanlegg Hebo innsug Hebo Next gen racingvariator Hebo racing 3.5 grams vekter Hebo Kevlar Reim Hebo Racing speed changer Hebo small cap powerfilter Del orto 21 ds gasser Hebo bensin slange Hebo bensin filter
Noen som vet hvordan jeg får av skruen som holder variatorfjæren på plass ? når jeg skrur på den går hjulet rundt å når jeg holder hjulet fast hjelper det ikke noe spess.
+ hvordan fester jeg en delorto 21 forgasser til alle ledninger å slanger fra en orginal cpi forgasser? ingenting passer fra org til delorto....
MC: Metrakit handmade sp Pro Racing 80 cc Metrakit handmade carbon effektanlegg Hebo innsug Hebo Next gen racingvariator Hebo racing 3.5 grams vekter Hebo Kevlar Reim Hebo Racing speed changer Hebo small cap powerfilter Del orto 21 ds gasser Hebo bensin slange Hebo bensin filter
Hawken wrote:Den til høyre? Hvorfor skal du av med clutchen? Så du snakket om variatorfjæren, variatoren ligger bak den til venstre..
de ser ut som fjæren i variatoren sitter bakerst... ploba i variatoren er alle rede tatt ut... det er fjæra som skal skiftes... jeg kan se orginal fjæra under det bakerste dekselet