Har en SMC Mistral 250 atv, med bagasjebærer bak. Kunne tenkt meg en transportkasse, bag eller lignene for å feste bakpå. Greit å ha en plass for å plassere småting når en td skal på butikken ol.
Noen som har forlsag? Kom gjerne med bilder og linker.
Transportboks / Bag til ATV
Jeg har også lurt på å skaffe meg en kasse bakpå min smc, men vil ha en ordentlig kasse og ikke sånn tøystoff drit. Jeg har en liten hund som jeg også skal greie å presse ned i en sånn boks. derfor trenger jeg en stor og romslig boks som ikke er lagd av tøystoff.. Helst hard plast.
Noen som vet hvor man får tak i det?

EN BERGENSK ØSTLENDING!
_ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _ * _
SMC mustang 50
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
ta ei ølkasse og surr den rundt stjerten på biken med streng og gaffa tape, så kjøper du deg 2 hengsler på jernia og fester så ei ølkasse opp ned på toppen av den andre. Da har du til og med luftehull til bikkja!tbt123 wrote:Jeg har også lurt på å skaffe meg en kasse bakpå min smc, men vil ha en ordentlig kasse og ikke sånn tøystoff drit. Jeg har en liten hund som jeg også skal greie å presse ned i en sånn boks. derfor trenger jeg en stor og romslig boks som ikke er lagd av tøystoff.. Helst hard plast.
Smalababb wrote:ta ei ølkasse og surr den rundt stjerten på biken med streng og gaffa tape, så kjøper du deg 2 hengsler på jernia og fester så ei ølkasse opp ned på toppen av den andre. Da har du til og med luftehull til bikkja!tbt123 wrote:Jeg har også lurt på å skaffe meg en kasse bakpå min smc, men vil ha en ordentlig kasse og ikke sånn tøystoff drit. Jeg har en liten hund som jeg også skal greie å presse ned i en sånn boks. derfor trenger jeg en stor og romslig boks som ikke er lagd av tøystoff.. Helst hard plast.
HAHA.. Hadde funka det, men jeg foretrekker litt bedre standar

EN BERGENSK ØSTLENDING!
SMC mustang 50
joda.. må nok ha lufting, men skal flytte til nesteår og da har jeg ikke noe annet valg..Steen wrote:LOL, tror du ender opp med att hunden kveles inni en boks![]()
Må allefall ha plenty med hull i den da
EN BERGENSK ØSTLENDING!
SMC mustang 50