Arrow effektanlegg
Arrow effektanlegg
Kjøpte nsr rett før jul med Arrow effektanlegg
Er det ett bra effektanlegg eller bør jeg bytte...???
Og er det mye forskjell på orginal uplombert potte å effektanlegg???
Er det ett bra effektanlegg eller bør jeg bytte...???
Og er det mye forskjell på orginal uplombert potte å effektanlegg???
Honda NSR 1999 (strøken)
Effektanlegg gir, som det ligger i navnet, litt mer effekt (skal vertfall)
Du trenger vel heller egentlig ikke bekymre deg for å bli tatt heller, ganske sjelden 125'er blir tatt for trim...
Og å bytte effektanlegg vil btw være penger ut av vinduet. Det skal være forskjell på dem, men det vil bli minimalt med hk-utbytte

Du trenger vel heller egentlig ikke bekymre deg for å bli tatt heller, ganske sjelden 125'er blir tatt for trim...
Og å bytte effektanlegg vil btw være penger ut av vinduet. Det skal være forskjell på dem, men det vil bli minimalt med hk-utbytte

-2006 FP Derbi GPR 125 sølv-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
Jeg har enda til gode å kjenne en 125-eier bli tatt for trimming, og jeg kjenner ganske mange som har trimmet. Vi var 3 mc'er en gang som ble stoppet pga en kjørte feil i en rundkjøring, og vi sto i 3 kvarter og ventet...Han ene hadde selvbygd eksosanlegg med ninja600-lydemper i karbon, en annen hadde dobbelt effektanlegg og en syk lyd. Purken spurte om sykla var originale, og stussa ikke mer på det, men sjekka id på samtlige, inkludert passasjerer osv. Sto forøvrig med blålys på hele veien og. Og fyren som kjørte feil fikk nesten 5tusen i bot. Snakket også en som kjørte rs250 feilregga som 125 (ligget på autodb), ble stoppa 3 ganger og måtte vise vognkort osv, fikk kjøre videre.
Det politiet imidlertid kan gjøre, er å orde deg på visning med sykkelen (de kan ikke måle effekt "på stedet"), og da har du tid til å skru på originalt igjen likevel.
Det politiet imidlertid kan gjøre, er å orde deg på visning med sykkelen (de kan ikke måle effekt "på stedet"), og da har du tid til å skru på originalt igjen likevel.
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
Den måten flest blir tatt på er jo i laser!
Si du kjører i 150 i 90 sonen, da skjønner jo de at den er trimmet.
En jeg snakket med i går kjørte i 140 i 60 sonen, der stod jaggu purken.
Men han bare kjørte videre og holdt 140
En jeg snakket med i går kjørte i 140 i 60 sonen, der stod jaggu purken.
Men han bare kjørte videre og holdt 140

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
er bare det at lett mc har ingen hastighets begrensing : P kun effekt,så da kan du bare si at du har drevet den for fart da du kjører mye på baner med høy snitt hastighet.hadde funka fett på de treskallene av noen purker det er her på hadeland 
du hadde jo selfølgelig mista lappen i de hastighetene.

du hadde jo selfølgelig mista lappen i de hastighetene.
04 mod fs650 motard sykkel
Som viper sier, lett mc har ikke fartsbegrensning! Ergo, må politiet BEVISE at sykkelen er trimmet, og da må de inkalle deg til visning.mathiazz wrote:Den måten flest blir tatt på er jo i laser!
Og da kan du sette på originalanlegg enn så lenge. (blir du tatt i fartskontroll, er det likevel liten sjangs vil jeg tro, til at de kaller deg inn - to kompiser av meg ble tatt i fartskontroll, han ene mista lappen, begge på trimma rs'er. Politiet sa: ja, vi hørte dere kom... (KN-filter og uplombert anlegg)
Så det som skjer ved quote'de situasjon er at du mister lappen, men beholder sykkelen

-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
-2002 Honda SFX sølv-
-1992 BMW 318i-
- NSR
- MC: Har en Aprilia RS 125 01' mod
Vurderes solgt, 30000,-....
RS, GT & NSR for life!<3
BikerBoy wrote:Jeg har enda til gode å kjenne en 125-eier bli tatt for trimming, og jeg kjenner ganske mange som har trimmet. Vi var 3 mc'er en gang som ble stoppet pga en kjørte feil i en rundkjøring, og vi sto i 3 kvarter og ventet...Han ene hadde selvbygd eksosanlegg med ninja600-lydemper i karbon, en annen hadde dobbelt effektanlegg og en syk lyd. Purken spurte om sykla var originale, og stussa ikke mer på det, men sjekka id på samtlige, inkludert passasjerer osv. Sto forøvrig med blålys på hele veien og. Og fyren som kjørte feil fikk nesten 5tusen i bot. Snakket også en som kjørte rs250 feilregga som 125 (ligget på autodb), ble stoppa 3 ganger og måtte vise vognkort osv, fikk kjøre videre.
Husk at poltiet ikke har lov til å prøvesitte sykkelen din en gang, uten din egen tillatelse

Honda NSR 97/98 mod <3
CBR 600 RR
CBR 1100 XX Superblackbird
Hyosung GT, Aprilia RS & Honda NSR <3<3
CBR 600 RR
CBR 1100 XX Superblackbird
Hyosung GT, Aprilia RS & Honda NSR <3<3
NSR
Etter det jeg har lest i mitt vogn kort, så er det heller ikke lov å dreve-om en 125cc for økning av topphastihet elr aks
(står i vognkortet til min Honda NSR i hvertfall) Men ifølge loven så har ikke en 125cc noen farts begrensning så lenge det er godkjent og originalt fra fabrikk, men maks hk er 15
Du kan faktisk være så uheldig å møte snut som er ute etter å "ta deg", da kan du få problemer bare for å ha endret profilen på dekket
Noen som har et NSR250 Innsug til salgs? 

Før: KTM 80MX 1987
Opel Rekord 2.0
Nå: Vraket Honda NSR 125R 2000 </3
Yamaha DT 50mxII(i deler)
Honda PX-R 50
Opel Rekord 2.0
Nå: Vraket Honda NSR 125R 2000 </3
Yamaha DT 50mxII(i deler)
Honda PX-R 50