Tuv dokumenter
Tuv dokumenter
Hei.
Jeg var så uheldig og har kjøpt en suzuki gsx600f fra Moss Autosalg som nettopp var i tv2 hjelperdeg program ang svindel.
Jeg kjøpte sykkel som han skulle sende til stavanger ferdig registrert som det står i kontrakten,men kom uten skilter på.
Denne er importert fra tyskland og fikk beskjed fra biltilsynet at jeg må ha TUV dokumenter for og få skilt på.
Selvfølgelig så har ikke denne Joakim Jensen på moss autosalg vært villig til og hjelpe meg med og fremskaffe dette,og det lar seg heller ikke gjøre og heve kjøpet,da namnsmannen i moss har mangen saker på denne personen,men han eier ikke nåla i veggen.
Vet noen hvor jeg kan få fatt i dette TUV dokumenett som trengs?
Håper så gjerne at noen kan hjelpe meg her?
Takk Takk på forhånd.
Jeg var så uheldig og har kjøpt en suzuki gsx600f fra Moss Autosalg som nettopp var i tv2 hjelperdeg program ang svindel.
Jeg kjøpte sykkel som han skulle sende til stavanger ferdig registrert som det står i kontrakten,men kom uten skilter på.
Denne er importert fra tyskland og fikk beskjed fra biltilsynet at jeg må ha TUV dokumenter for og få skilt på.
Selvfølgelig så har ikke denne Joakim Jensen på moss autosalg vært villig til og hjelpe meg med og fremskaffe dette,og det lar seg heller ikke gjøre og heve kjøpet,da namnsmannen i moss har mangen saker på denne personen,men han eier ikke nåla i veggen.
Vet noen hvor jeg kan få fatt i dette TUV dokumenett som trengs?
Håper så gjerne at noen kan hjelpe meg her?
Takk Takk på forhånd.
regner med du skal ha disse papirene på sykkelen? sikker på di heter Tuv? og ikke NVF papirer? i hvertfall kan du få disse fra importør av den typen sykkel du har... men har du betalt for tolling og alt og han har ikke gjort det? så du må betale toll en gang til?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Velkommen til forumet
Først vil jeg uttrykke min medfølelse agående kjøpet ditt av sykkel. Utrolig kjipt å måtte oppleve slikt.
Jeg regner med her er folk inne som vil hjelpe deg rimelig kjappt.
Han tullingen der må jo noen ta tak i! Rart han ikke har fått besøk av politiet?

Først vil jeg uttrykke min medfølelse agående kjøpet ditt av sykkel. Utrolig kjipt å måtte oppleve slikt.
Han tullingen der må jo noen ta tak i! Rart han ikke har fått besøk av politiet?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Hehehe jeg vet hva jeg ville gjort. Men vi får så mange negative kommentarer når vi velger løsninger som oppfordrer til vold 

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Det kan godt ver det,men de kalte det type godkjenningspapirer på biltilsynet,jeg har bare rett og slett ikke peiling.RH racing wrote:regner med du skal ha disse papirene på sykkelen? sikker på di heter Tuv? og ikke NVF papirer? i hvertfall kan du få disse fra importør av den typen sykkel du har... men har du betalt for tolling og alt og han har ikke gjort det? så du må betale toll en gang til?
Jo tollpapirene var utgått men jeg var inne og fikk fonyet dem uten kostnader heldigvis.
Takk for raskt svar og info.
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Two wrongs don't make a right vettu. Men jeg forstår frustrasjonen.LordShaft wrote:Hehehe jeg vet hva jeg ville gjort. Men vi får så mange negative kommentarer når vi velger løsninger som oppfordrer til vold
Til trådstarter, velkommen skal du være.
Kjipe greier å lese om igrunn får bare håpe det ordner seg, skulle gjerne kommet med noe mer konstruktivt, men er ikke noen ekspert på jus.
Mvh
jau.. men type godkjenningpapirer bør ikke være tüv..ruien wrote:Det kan godt ver det,men de kalte det type godkjenningspapirer på biltilsynet,jeg har bare rett og slett ikke peiling.RH racing wrote:regner med du skal ha disse papirene på sykkelen? sikker på di heter Tuv? og ikke NVF papirer? i hvertfall kan du få disse fra importør av den typen sykkel du har... men har du betalt for tolling og alt og han har ikke gjort det? så du må betale toll en gang til?
Jo tollpapirene var utgått men jeg var inne og fikk fonyet dem uten kostnader heldigvis.
Takk for raskt svar og info.
er kun tyskland som gir tüv papirer..
er forkjellige navn på hvor tingen kommer ifra...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Ja merkelig at det skal være så enkel og være kjeltring her til lands,fikk faktisk tak i han på tlf i forrige uke,men han var på canariøyene og hadde ikke tid til og snakke og bare la på..seriøs type dette her ja..LordShaft wrote:Velkommen til forumet![]()
takk for svar.
Ja,jeg har hatt saken hos forliksrådet der han fikk en uteblivelsedom og måtte betale meg tilbake og heve kjøpet,men ingen respons fra han,så gikk saken over til namsmannen i Moss,og da jeg tok kontakt med de begynte hun i tlf og le når jeg sa hvem saken gjalt.LordShaft wrote:Hehehe jeg vet hva jeg ville gjort. Men vi får så mange negative kommentarer når vi velger løsninger som oppfordrer til vold
fikk beskjed om at han ikke eide noen ting,bosteds adr i asker,men hadde vistnok ikke bodd der på 4 år,og at han hadde tatt kontakt med namsmanne for og informere om at han ønsket nå og legge ned dette firma,pga trusler og folk som hadde møtt opp på døra hans..
- Asfaltkongen