Tuv dokumenter

Prat om tung MC.
ruien

Post by ruien »

Gixxerman wrote:Skjønner ikke at folk orker så mye mas med kjøp av brukt sykkel. Hvorfor kjøpte du den ikke heller privat, så kanskje kunne du også ha funnet en du kunne hentet selv ? Er da en kurant sykkel som det burde finnes noen av der ute ?
Ja det kan du gjerne si,men får bare håpe jeg lærer av feilene.
Jeg reknet med og stolte blindt på at bilforhandler var seriøse,men tydligvis ikke alle som er det nei..
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Alas wrote: Two wrongs don't make a right vettu. Men jeg forstår frustrasjonen.
Hehe nei jeg vet, men slikt må være så forbanna irriterende.

Her snakker vi om å endelig få skaffet seg "ny" sykkel og alt "skal" være fryd og gammen. Også får du slikt tull og alt blir bare rot. Nei slikt har jeg fint lite tålmodighet for. Rart folk blir galen å har lyst å oppsøke han da hehe.

Nei dette er ikke mye seriøs selger. Håper bare alle blir obs på denne mannen å holder seg langt unna.

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
adoniz

Post by adoniz »

Gixxerman wrote:Skjønner ikke at folk orker så mye mas med kjøp av brukt sykkel. Hvorfor kjøpte du den ikke heller privat, så kanskje kunne du også ha funnet en du kunne hentet selv ? Er da en kurant sykkel som det burde finnes noen av der ute ?
Vel, greit med garanti fra forhandler? Det er jo som regel greit å kjøe ting til forhandler? Tror en i snitt kan stole mere på forhandlere enn privkunder?
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

RH racing wrote:hjelper ikke å heve kjøpet over et konket firma og eieren ikke eier nåla i veggen...
Nei, seff ikke. Men det skrev ikke trådstarter før nå...
ruien

Post by ruien »

Asfaltkongen wrote:Om sykkelen ikke ble levert med skilter og det motsatte var avtalen, så er det både grunn og mangel god nok til å heve kjøpet.
Ja det mener jeg,forliksrådet og namsmanne i moss og.
Ja,jeg har hatt saken hos forliksrådet der han fikk en uteblivelsedom og måtte betale meg tilbake og heve kjøpet,men ingen respons fra han,så gikk saken over til namsmannen i Moss,og da jeg tok kontakt med de begynte hun i tlf og le når jeg sa hvem saken gjalt.

Og når ikke dette engang hjelper,kan en jo stille spørsmål om det er fritt frem i dette landet for og være kjeltring.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

er mye drit innen privat og ja.. tror nok det er mere der enn hos "forhandler" ja...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Er ofte enkelt å titte på kjøretøyet, så skjønner man hvordan eieren er.
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

Gixxerman wrote:Er ofte enkelt å titte på kjøretøyet, så skjønner man hvordan eieren er.
Gjelder det for deg og din forrige GSX-R også? :lol:
RH racing

Post by RH racing »

drit å bestille usett/uprøvd...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

ruien

Post by ruien »

RH racing wrote:hjelper ikke å heve kjøpet over et konket firma og eieren ikke eier nåla i veggen...
Ja,det er så sant så sant det,men får jo lov og håpe at han en gang blir fornuftig han og får seg litt inntekt,for iflg namsmannen i moss så er denne dommen gjeldene i 10år,men det er vel noe som heter en gang kjeltring alltid kjeltring.
Og det frister meg og beholde sykkelen til den dagen kommer så han endelig kan gjøre opp for seg.
RH racing

Post by RH racing »

bare la være å levere den i fra seg det..
men om du skaffer toll papirerene.. har du gått no tap da?

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjøper man til 30 lapper så får man ikke allverden. Motormessig var den helt fin hvertfall. Derfor er jeg litt ferdig med å kjøpe billige sykler ettersom det er så mye mas. De er svindyre i drift, og det er også irriterende å måtte fikse ditt og datt hele tiden.
ruien

Post by ruien »

RH racing wrote:bare la være å levere den i fra seg det..
det sies at disse dokumentet skal koste ca 4-5 tusen og få fatt i.så det kan vel se ut som om jeg ender opp med den løsningen til slutt ja.
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

ruien wrote:
RH racing wrote:bare la være å levere den i fra seg det..
det sies at disse dokumentet skal koste ca 4-5 tusen og få fatt i.så det kan vel se ut som om jeg ender opp med den løsningen til slutt ja.
Venter i spenning... Håper du får sykkelen på veien denne sesongen :wink:
Post Reply