Nå blir jeg sånn småprovosertAsfaltkongen wrote:Utrolig. Gleder meg til du kommer med en post om at du har vraket biken din eller at du ble påkjørt av en psyko bilist. Om sykkelen din blir stjålet skal jeg le meg halvt i hjel, men igjen... hvem vil vel ha en LS.Tekumseh wrote:Syns dette er helt sinnssykt jeg. Men prisene er takket være idioter som vrir for hardt på høyre håndtak, og havarer pga korttenkthet og fart.

Argumentet ditt her var tynt, kong Asfalt!
Mindre tilgjengelighet (høyere priser) fører til mindre kjøp. Dermed får de mindre slike sykler på veiene. Dette er samme politikk som de driver med alkohol her i landet. Men det er ikke å komme vekk fra at disse syklene er involvert i flere stygge ulykker.
Men den statistikken er litt urettferdig for dere, for det er også veldig stor prosent av motorsyklister som kjører R-sykler.
Jeg har full forståelse for at fart og snertne sykler er morsomt. Er selv glad i fart. Men jeg har sett mye sinnsykt, og ser at mange ser opp til disse 'selvmordsvideoene' på bl.a. YouTube.
Så i bunn og grunn mener jeg sånn kjøring og sånne sykler kun burde vært på bane. Nå ble jeg vel populær igjen...
Har forresten i dag tegnet full kasko på LS'n, og det ble 3000,- i året. Så, bare le du