ixs 2 delt kjøredress

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
gt-r

ixs 2 delt kjøredress

Post by gt-r »

noen som har erfring med ixs 2 delt kjøredress. så en rød,svart oghvit en til 5900,- ny
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
GSX750

Post by GSX750 »

Jepp, har to-delt ixs dress og er meget fornøyd. Kjempedress! Veldig god kvalitet på sømmer og utforming, i tillegg til at den sitter veldig godt på. Ixs skal være et bra merke det, men er kanskje litt dyrt.
gt-r

Post by gt-r »

hei. fikk pris på 5900,- ikke så galt vel? den var rød hvit sort og to delt men fikk den ikke før juni så blir noe annet. størrelse 54 passet meg bra og vet du om jeg kan basere meg på denne størrelsen ved nettbestilling av annen dress. er størrelsene veldig forskjellig fra merke til merk?
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

No vet jeg ikke hvor Ixs kommer fra? er det amerikans? Italiensk? eller ja.... du skjønner.

Men slik som jeg har kommet fram til er at stort sett de fleste Italienske merkene er helt lik i størrelsen. Det vil nok være litt variasjon fra merke til merke. Jeg hadde ikke gamblet på dette. Samme hvor billig det er så er det fortsatt alt for mye penger å kaste ut vinduet hvis dressen er for stor eller liten! :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
GSX750

Post by GSX750 »

Ixs er vel sveitsisk så vidt jeg vet. 5900 er ikke verst nei, de fleste dressene jeg har sett fra ixs ligger på 8-9 tusen. Som Lordshaft sier, så er vel de fleste merkene like i størrelsen, men jeg tror nok kanskje de italienske kan være noe mindre enn andre. Men det blir uansett litt bingo å kjøpe uten å få prøvd...Jeg anbefaler iallefall ixs, jeg er meget fornøyd!

Et lite tips: Hvis du er i nærheten, bør du reise til Hof mc-senter i Vestfold. De har masse forskjellige skinndresser til gode priser.
gt-r

Post by gt-r »

nja blir noe langt men den beste løsningen :) det er noen som har bestillt her før. jeg tenkte også og bestille kjøredress fra http://www.fc-moto.com/ men norge er ikke ett alternativ ved registrering av konto? er disse merkene under ixs målene tro?
Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Post Reply